Email problemen met MS Livemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
199
In gebruik Windows7 en IE7 , alsook het email programma Windows Livemail.
Dit email programma lijkt niet verder gesupporterd te worden door MS en er mankeren regelmatig berichten.
Wat is alternatief ?
Hoe kan ik de contacten van Windows Livemail naar Gmail overbrengen ( niet standaard voorzien ?
 
Sorry dat ik niet antwoordde, maar uw berichten kwamen niet door ( dit is juist een van mijn problemen )

De door U aangeduide link ivm procedure overbrengen contacten heb ik letterlijk uitgevoerd, maar dit werkt niet omdat het importeren in Gmail verzorgd wordt door een software firma die Windows Livemail niet supporteert.

Gtjes

P.s. Ik weet dat ik verouderd zit te werken, maar de configuratie van mijn PC laat een transfert naar Win10 niet toe,, en wat is zer mis met IE7 ? Wat stel je voor ? IE9 ?
 
Laatst bewerkt:
Heb ondertussen IE11, maar dit lost mijn email problemen niet op. ( INBOX berichten worden automatisch gewist na enkele minuten )
 
Dat kan een kwestie van een vinkje zijn (plaatsen) De poorten kunnen bij jou anders zijn, die ken ik niet. Een kopie op de server achterlaten.

wlm.JPG
 
Het probleem van verdwijnen berichten is ondertussen opgelost, heb een nieuwe email account gemaakt, dus waarschijnlijk inderdaad een vinkje foutief.
Het probleem dat niet is opgelost is het exporteren van de contacten van Livemail naar Gmail het door komma's gescheiden CSV bestand wordt als foutief formaat erkend door Gmail. Iemand oplossing ?
 
:thumb:Importeren van MS Livemail contacten naar g<mail is gelukt: truc is naar oude versie Gmail te gaan en het CSV bestand via het kladblok over te brengen. Allemaal hartelijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan