Toetsenbord reageert niet meer op Windows programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
252
Hallo,

Sinds vorige week reageert mijn toetsenbord niet meer op de Windows programma's. Hierbij bedoel ik de zoekbalk maar ook Sticky Notes bijvoorbeeld.

Het typen in een Internet browser en Microsoft Office programma's werkt allemaal na behoren.

Eergisteren dacht ik het opgelost te hebben door mijn PC opnieuw te installeren, waarbij het allemaal weer voor die dag werkte. Maar sinds vandaag alweer exact het zelfde probleem..

Zelf heb ik al meerdere pogingen tot oplossing geprobeerd, maar tevergeefs.

Kan iemand mij vertellen waar dit in kan zitten ?
 
Sinds vorige week reageert mijn toetsenbord niet meer op de Windows programma's. Hierbij bedoel ik de zoekbalk maar ook Sticky Notes bijvoorbeeld.
Op wélke Windows programma's reageert het toetsenbord niet meer?

Dat er in Sticky Notes een probleem is, kan natuurlijk zomaar aan Sticky Notes liggen, dat hoeft niet aan je toetsenbord te liggen. Je schrijft dat e.e.a. binnen de Internetbrowser en Office appjes prima verloopt. Daarmee heb je m.i. je eigen vraag (mogelijk) reeds beantwoord : het zal wel aan Sticky Notes liggen?
 
@gast0225

Zie hieronder het vergrootglas (de zoek optie)
73446943c2d9bef3c2fc2b9014ebc5b3.png

Deze optie werkt niet.

Ook wanneer ik de Calculator open en cijfers in wil voeren op me toetsenbord reageert hij niet.

Al deze functies werken tevens wel via Veilige Modus.
 
Helder nu.
Geen idee.
Misschien een herstelpuntje terugzetten van een datum van voor je het probleem ontdekte?
 
@gast0225

PC is eergisteren opnieuw geïnstalleerd. Daarna niets met gedaan.. Erg vreemd allemaal.
 
Ga niet naar start, maar direct naar de gevangenis............
 
Probleem inmiddels verholpen op PC. Sinds vandaag komt het weer voor op mijn laptop...

Wat is dit...
 
Hoi,
Geef eens aan waardoor het probleem is verholpen en kan die oplossing niet ook worden toegepast op de laptop?
 
@Mik Zjegger

Het probleem op de PC is verholpen, door een schone (legale) installatie uit te voeren. Ik heb nu inmiddels 3x een schone (legale) installatie uitgevoerd op mijn laptop, waarbij het besturingssysteem het eerste uur goed functioneert, en komt het probleem weer naar boven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan