Videobestand.3gp roteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
roteren van video *.3gp bestand.

Ik heb een aantal videobestanden
waarvan ik een dvd wil maken. Echter , enkele van deze bestanden staan ondersteboven. Ik slaag er maar niet in om deze videobestanden te roteren.
Normaal gesproken kan je dit uitvoeren met Windows Moviemaker , maar ik kan dit programma niet meer installeren omdat mijn processor dit niet ondersteund ( SSE2 support etc ..oude pentium 4 ).

Vraag ; misschien weet iemand een eenvoudig windows programma die mijn videobestanden.3gp kan roteren ? ( Ik heb Windows 7 Ultimute ) Misschien mediaplayer , Nero ?

Bijvoorbaat dank
 
Dank voor uw reactie. Aangezien ik een oude pc heb met een eveneens oudere simpele videokaart
kan ik het betreffende programma Movie rotate niet uitvoeren....
Krijg ook steeds foutmeldingen etc....heb inmiddels ook "Free video Flip and Rotate " geprobeerd maar ook
dit geeft hetzelfde teleurstellende eindresultaat. Misschien bestaat er ook een simpel video programma dat video kan
roteren zonder al te veel eisen aan de videokaart...?
Ik heb het al geprobeerd met bv Windows Media player en met Nero , en dvdstyler ....maar is me tot nu toe nog niet gelukt....
 
Toevallig niet via windows live de moviemaker geïnstalleerd? Daarmee kan je ook de film draaien.
 
Allen dank voor jullie reacties. Ik heb diverse online programma's geprobeerd om de video's te roteren...
helaas zonder pos+ resultaat. Kan de bestanden wel uploaden en online roteren, maar wanneer ik het wil terug downloaden krijg ik steeds foutmeldingen.....

Aangezien ik nog steeds gebruik maak van windows 7 ult. kan ik moviemaker niet gebruiken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan