Inhoudsbesturingselement voor tekst met opmaak aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

IngeJ

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2016
Berichten
72
Hallo Word-experts,

Ik ben voor een stichting een formulier aan het "bouwen" met samenvoegvelden en besturingselementen zoals keuzevakjes en tekstvakken etc.

Nou wil ik graag de omschrijving van het "inhoudsbesturingselement voor tekst met opmaak" zelf aanpassen, ik kan alleen nergens vinden waar dat kan.
De tekst die er nu komt (klik of tik om tekst in te voeren) is namelijk zo lang dat ik mijn layout niet goed krijg

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt mensen!

Groetjes
Inge
 
Die voorbeeldtekst verdwijnt uiteraard als je het formulier gaat gebruiken, dus ik zou daar toch even niet aan zitten als ik jou was. Eerst het formulier bouwen met de functionaliteit zoals je die in gedachte hebt, dan testen of alles naar behoren werkt en dan pas kijken of de layout wel klopt. Dan is het vroeg genoeg om nog zaken aan te passen.
 
Octafish,

Bedankt voor je tip! Ik ben dat ook de hele morgen al aan het doen, maar ik krijg het niet naar mijn zin. Ik zou gewoon graag de tekst "klik of tik hier om een tekst in te voeren" graag wijzigen in bijvoorbeeld "opleiding" , maar misschien is dat ook wel weer minder duidelijk voor de eindgebruikers straks. Ik martel nog even verder, toch bedankt voor het meedenken!

Groetjes
Inge
 
Je kunt de teksten veranderen als je dat wilt. Geen probleem. Als je de Ontwerp modus aanzet, kun je de tekst gewoon wijzigen.
 
Oh suf van mij.... Hartstikke bedankt Octafish!

Groetjes
Inge
 
Niet heel suf hoor, als je het niet weet, kun je lang zoeken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan