USB in SD-kaart lezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
209
Hai,


Ik weet dat er een adapter bestaat om je sd-kaart in een usb slot te stoppen. Maar ik vroeg mij af, omdat ik alleen een sd reader in mijn auto heb zitten, of er ook zoiets bestaat als dat je je usb in een sd card reader kan stoppen? Ik hoor het graag

Mvg,
mva1997
 
Ik denk het niet. USB is een interface, wat veel meer kan als data opslag. Via USB kan je ook printen. Stel je voor zo een adapter zou bestaan: dan sluit je je printer aan, maar je kan vanuit je auto niet via SD kaart interface laten printen.
 
In principe kan het wel hoor, als de USB interface SDIO kan ondersteunen (daarmee vallen volgens mij sommige sandisks al af). Het probleem zal voornamelijk in snelheid zitten. Snelheidsoptimalisaties en block-toewijzing op beide systemen zijn nogal verschillend. Als ik even snel in zou moeten schatten kom je uit op 3/4 speed SD snelheid en waarschijnlijk alleen lezen (wat in principe geen probleem is als je alleen mp3's af wil spelen).

Hoe haalbaar dat is zou ik even uit moeten zoeken hoeveel snelheid je voor mp3's nodig hebt, dat is weer wat anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan