T-mobile, google G1, G-mail account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
613
Hi,
Ik heb deze mobiel de T-Mobile google G1 terug gevonden in mijn burolade en het gaat nog steeds aan. Ik heb een simkaart in gezet en het doet het nog perfect.
Nu wil ik het aan iemand anders geven maar al mijn telefoonnummers zijn er nog op via een Gmail-account.
Waarschijnlijk had ik indertijd ook mijn nummers via mijn Gmail-account overgezet naar mijn nieuwe mobiel.
En als ik nu een nummer verwijder uit contacten dan verdwijnt het ook op mijn huidige mobiel de Samsung S5 mini.
Hoe kan ik dit oplossen zonder mijn nummers op mijn huidige mobiel kwijt te raken.
En ik kan mij Gmail account ook niet van het toestel verwijderen.
En al mijn gevevens die ik in de agenda op de samsung maak komen ook in de agenda van de google g1
Alvast hartelijk bedankt voor tips.
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goeie vraag. Kan je in de eerste plaats in de google playstore de associatie van je gmail account met het toestel verwijderen? Dan moet je het toestel nog resetten naar de fabriek stand. Controleer dan eens of je contacten ook weg zijn. Ik denk je komt een heel end ermee.
 
Zoals Lutz al antwoorden:
Je G1 naar fabrieksinstellingen terug zetten (alle gegevens worden dan gewist) is voldoende, de nieuwe gebruiker van de G1 met zijn eigen account laten inloggen op Playstore (als die al apps wilt downloaden/installeren) dan worden er GEEN gegevens van jouw Google account naar de G1 overgezet.
 
Gelukt telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en account is verdwenen.
Hartelijk dank voor jullie hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan