Blauw scherm - vaak geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
Hallo,

Een collega van mij heeft een PC maar sinds een tijdje doet hij raar.
het begon bij een spelletje (assassins creed) hier liep hij op vast een bleef toen hangen. Ook kwam er toen wel eens een blauw scherm voor of liep de pc gewoon vast.
Pc gaat wel aan en start ook gewoon op, maar krijg je op duur melding op de monitor van; Monitor going to sleep, terwijl pc wel gewoon werkt.

Eerst dacht ik aan de videokaart, deze videokaart (Nvidia GeForce 9300 GE) hebben ze toen in een andere pc gezet maar hier werkt hij prima op.
Ze hadden nog een oude videokaart(Radeon) liggen dus deze hadden ze in de pc gestopt die problemen geeft. Ook hier start hij wel gewoon op. Maar hier kun je nog je wachtwoord invoeren en daarna ging het beeld op zwart.

Ik ben gister langsgeweest en heb toen de oorspronkelijke videokaart(Nvidia GeForce 9300 GE) weer in de pc gezet. toen pc van stroom gehaald en daarna aan/uit knop aantal keren ingedrukt en ingedrukt gehouden, daarna stroom er op gezet en toen starte hij wel normaal op. Ik heb toen de pc laten scannen op virussen, ccleaner en malwarebytes er overheen gegooid. De hele avond was het goed gegaan werd mij verteld, maar vanmiddag kwam er weer een blauw scherm. Klik Hier

Specificaties van de pc:
IntelCore i3 cpu 3.20 ghz
4 gb geheugen
Nvidia GeForce 9300 GE

Kunnen jullie wat opmaken uit de meldingen op het blauwe scherm? Wat kan er aan mankeren en wat kan ik/kan hij er aan doen om dit op te lossen?
alvast bedankt!
 
Download whocrashed, die kan je precies vertellen wat jouw probleem veroorzaakt, veelal is dit een driver probleem.
Misschien helpt deze microsoftfix bij jouw probleem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan