pageviews /1000ms

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenikavanbis

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
2.120
Ik heb ongeveer 900 tot 1059 pages per 1000ms dit heb ik kunnen meten door een ongewenste robot die het nodig vond.
bij server 1gig ram en met ssd schijf (php systeem)
is dit goede prestatie?
 
Laatst bewerkt:
Dat hangt helemaal van de pages af en de verdere specs van de server. Is met deze getallen niks zinnigs over te zeggen.
 
Ongeacht wat er verder op de pages staat is het naar mijn idee geen slechte prestatie.
Ongeveer 1 ms per pageload.

OK, als er alleen een 'hello world' op staat, dan is het wat anders dan een volledige magento pagina.
Maar toch, 1ms per pageload is mijns inziens niet slecht....

Kijk ook even of er client-side caching is gebruikt, want dat kan de betrouwbaarheid ook wel omlaag halen.
 
Laatst bewerkt:
Client caching kan ik niet zien omdat een externe mijn site geeft gescreept of gecopyeert denk ik.
er is een templatecach die de meeste vertalingen al op de template heeft.
1gig ram is overroepen het is eigenlijk maar 750 mb ram dat ik krijg.processor ?? geen idee
Script is met autoload
  • heeft injectie controle op alles
  • heeft navigatie in install controle (aanwezigheid van tabellen)
  • heeft mvc
  • generale log van activiteit
  • en modules en data te zien met limit 13 items en categorieen

Ik zoek eigenlijk een mannier om een spreiding over één ip te krijgen (de dest heeft de sessie niet gebruikt het was met een vernieuwde connectie)
Ik heb een pageload van 400 tot 600ms allin . op mijn testserver bij mij thuis heb ik 95ms en ik zoek nog altijd het verschil. (verbinding, firewall)?
met image load heb ik ongeveer 1.4 s tot 2 s
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan