Samsung S5 mini alarm icoon verdwijnt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Hi sinds vanmorgen heb ik steeds het alarm icoon boven op het scherm van mijn samsung S5 mini terwijl er geen enkel alarm is ingesteld. Ook bij het opnieuw opstarten en bij zetten van een nieuw alarm verdwijnt het niet nadat het alarm is afgegaan.
Iemand enig idee hoe ik het kan verwijderen als er geen alarm is ingesteld.
Hartelijk dank.
 
Hallo lowa.

Probeer deze eens. Tik je op de menuknop rechtsboven, dan verschijnen er een aantal opties. Zo kun je kiezen voor ‘Apps verbergen’ en vervolgens de gewenste apps selecteren om ze niet te tonen op je toestel.


Alarm
Tik op het scherm Apps op Klok → Alarm.
Alarm instellen
Tik in de lijst met alarmen op , stel een alarmtijd in, selecteer de dagen waarop het alarm
wordt herhaald, stel andere alarmopties in en tik vervolgens op Opslaan. Als je alarms wilt in- of
uitschakelen, tik je naast het alarm in de lijst met alarmen.
• Sluimeren: een interval instellen en het aantal keren dat het alarm moet worden herhaald na de
ingestelde tijd.
• Slim alarm: stel een tijd en beltoon in voor het slimme alarm. Een slim alarm begint een paar
minuten voordat het vooraf ingestelde alarm afgaat met geluid op een laag volume. Het volume
van het slimme alarm neemt geleidelijk toe totdat je het uitschakelt of het vooraf ingestelde
alarm afgaat.
Alarm stoppen
Sleep buiten de grote cirkel om een alarm te stoppen. Als je eerder de optie voor sluimeren hebt
ingeschakeld, sleep je buiten de grote cirkel om het alarm na een bepaalde tijd te herhalen.
Alarm verwijderen
Tik op → Verwijderen, selecteer een alarm en tik dan op Gereed.
 
Laatst bewerkt:
Hi Manamana.
Bedankt voor je reactie. Maar het is niet de bedoeling het alarm voor altijd te verbergen. Want als ik een alarm moet instellen moet ik dat kunnen zien. Ik wil alleen de melding dat er een alarm is ingesteld boven aan de balk verwijderen omdat er helemaal geen alarm is ingesteld. En eerder had ik deze melding ook niet als er geen alarm was ingesteld.
Ik heb nu alle alarms verwijderd maar toch blijft de melding boven op het scherm.
 
of het kan niet of je tijdzone staat niet goed.

of nog dit dat zei mijn kind. :d

s5.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. Heb ik gedaan maar nog steeds een alarmicoon boven op het scherm terwijl er geen alarm is ingesteld .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan