driverporobleem Geforce GTX 750 Ti

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronhoo

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
146
Ik heb en videokaart van Palit de GeForce GTX 750 Ti - KalmX.
Indien ik een driver update doe, krijg ik een foutmelding met de code 43, en een geel uitroepteken bij mijn hardware configuratie van de Kaart.

Indien ik van de originele Palit DVD de oude drivers installeer, werkt alles goed, totdat de nieuwe update wordt geïnstalleerd.

Ik heb op mijn harde schijf nog een partitie waarop W10 64 bits geïnstalleerd is, en daar doet het probleem zich niet voor.
DE kaart is dus niet defect.

Wie wet hoe ik dit probleem op kan lossen, zonder dat ik het besturingssysteem opnieuw moet installeren?
 
Geen automatisch driverupdate leten doen?
 
Je vergeet te vermelden bij welke Windows-versie dat probleem zich voordoet..?
In geval van Win7 / 8 / 8.1 is het een kwestie van updates handmatig installeren i.p.v. automatisch en in de updates de video-driver update verbergen..
 
Je vergeet te vermelden bij welke Windows-versie dat probleem zich voordoet..?
In geval van Win7 / 8 / 8.1 is het een kwestie van updates handmatig installeren i.p.v. automatisch en in de updates de video-driver update verbergen..

Ik werk dus met W10 64 bits.
Hoe kun je dan voorkomen dat deze update niet geïnstalleerd wordt, en de rest wel.

Ben eigenlijk geen voorstander van deze oplossing, en heb liever een oplossing bij de bron.

Ik zou graag willen weten, waar de fout zit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In je startpost schrijf je:
Ik heb op mijn harde schijf nog een partitie waarop W10 64 bits geïnstalleerd is, en daar doet het probleem zich niet voor.
Als ik zo'n opmerking lees denk ik dat je dit probleem hebt in een andere ( voorgaande ) Windows-versie door het gebruik van het woordje "nog"....
In geval van Win 10 Home Premium heb je totaal geen inbreng in het update-beleid, bij deze versie worden de updates gepushed.
Heb je een Pro of Business-versie, dan heb je de mogelijkheid om updates tot max. 6 maanden uit te stellen...

Maar wellicht heb je iets aan deze oplossing hoewel mijn ervaring is dat het lang niet altijd werkt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan