Gegevens kopiëren naar andere map vanuit vaste positie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Smidt

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
901
Beste Helpmij'ers,

Ik heb een code die vanuit een vaste positie (B2) gegevens moet kopiëren naar een ander werkblad. De code werkt op één klein onderdeel na prima .

Code:
Sub verplaatsen()
Sheets("Opbrengsten").Cells(500, 2).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 7).Value = Array _
[B](.Offset(4, 1)[/B], Range("A" & ActiveCell.Row), Range("X" & ActiveCell.Row), Range("W" & ActiveCell.Row), Range("U" & ActiveCell.Row), Range("Y" & ActiveCell.Row))
End Sub

(.Offset(4, 1) geeft de foutmelding: Ongeldige of niet gekwalificeerde verwijzing.

Het is de bedoeling dat deze de inhoud van Cel C7 kopieert, oftewel 4 posities naar beneden en 1 positie naar rechts. Omdat de cursor soms op een andere positie staat is het dus niet mogelijk dat ik, in de code, Range("C7") vermeld.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Robert
 
Robert, wat je wilt is voor u misschien duidelijk, maar zonder vbtje voor mij een raadsel????

Volgens
het dus niet mogelijk dat ik, in de code, Range("C7") vermeld.
misschien zoiets?
Code:
Sub verplaatsen()
Application.Goto [C7]
Sheets("Opbrengsten").Cells(500, 2).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 7).Value = Array _
(ActiveCell.Offset(4, 1), Range("A" & ActiveCell.Row), Range("X" & ActiveCell.Row), Range("W" & ActiveCell.Row), Range("U" & ActiveCell.Row), Range("Y" & ActiveCell.Row))
End Sub
Schiet niet op de pianist
 
Philiep, ondanks dat het voor jouw een raadsel is, is dit precies het antwoord dat ik zoek. Heel erg bedankt :thumb:
 
Met Application.Goto [C7] ga je in de code naar een vaste positie nl. Cel C7.
Dan ga je toch niet weer teruggrijpen naar activecell.row. ??????

Dan kan je toch gewoon [A7], [X7] enz. nemen in de code.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan