Snelkoppeling wordt niet geupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

fangio3271

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2017
Berichten
2
Hallo, ik heb een vraagje ivm snelkoppeling. Ik heb een lijst van projecten in Word, die staan op de server waar iedereen aankan. We werken met 4-5 collega's in deze file. Nu heeft er 1 collega hiervan een snelkoppeling gemaakt en alles wat wij doen, komt niet in haar file die ze via de snelkoppeling opent. En ook zien wij niet wat zij in de lijst zet, als wij de file openen op de server.

Is dit zo ? Mogen we niet met een snelkoppeling werken ?
 
Ik neem aan dat je wel hebt gecontroleerd of die snelkoppeling naar het juiste bestand en de juiste locatie wijst?
 
Welkom bij HelpMij, om te beginnen.
Ik heb een lijst van projecten in Word, die staan op de server waar iedereen aankan.
Taaltechnisch klopt deze zin wel ongeveer, maar inhoudelijk maak je de verwarring wel érg groot zo. Staat het Word document op de server, of de projecten? In het eerste geval moet het enkelvoud zijn (staat), in het tweede geval meervoud. Zoals je het hebt dus. Uit de vraag lees ik dat je de eerste variant bedoelt...
Een snelkoppeling is niet meer dan een koppeling naar een document, dus als je op de snelkoppeling klikt, wordt gewoon het document geopend. Maar als de gebruiker het document vervolgens op de eigen harde schijf/persoonlijke map opslaat, dan zien andere gebruikers die wijzigingen natuurlijk niet. Ik zou daar eerst eens naar kijken.
 
Hoe komen die 4-5 collega's dan op die server/file? Via een snelkoppeling? Kijk onder Eigenschappen van de snelkoppeling. Bestandslocatie openen... Staan bij mij op Gedeelde bestanden (\\NAME(Y: )
 
Laatst bewerkt:
Jullie zoeken het te ver, ben maar simpele gebruiker. maar mijn vraag werd op een ander forum opgelost (het hondenforum :d)
 
Wij zijn uiteraard afhankelijk van de informatie die jij ons geeft.... Fijn dat het is opgelost, maar omdat vast niet iedereen een hond heeft (ervaringsdeskundige ;) ) komt niet iedereen op een hondenforum, laat staan degene die je probleem heeft opgelost, dus wellicht handig als je de oplossing ook op dit forum kunt delen met de geïnteresseerde lezer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan