Link werkt niet. DNS server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
259
Hallo allemaal,
Als ik in de browser bbtwisterhof.net in tik...kom ik op de juiste pagina.
Tik ik www.bbtwisterhof.net krijg ik een foutmelding van de browser.
Tik ik http://www.bbtwisterhof.net in dan wijzigt de browser dit in www.bbtwisterhof.net en krijg ik een foutmelding.
(DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN)

Waar ik aan denk is dat er een wijziging gedaan moet worden betreffende DNS, ik heb daar geen verstand van.
Verschillende websites hebben de link http://www.bbtwisterhof.net staan die dus niet werkt.

Heeft iemand een suggestie hoe ik dit kan aanpakken?
Bedankt alvast voor een reactie.

groet Frans

Windows10/Chrome Versie 56.0.2924.87 (64-bit)
 
Ik heb een nslookup gedaan op de nameservers van je provider:
nsauth2.trans-ix.net
nsauth3.trans-ix.com

En je domein verwijst in de nameservers gewoon naar: 83.98.155.231. Verder zie ik dat dit IP-adres gewoon reageert op verzoeken vanuit de browser.
Dus ik heb een vermoeden dat de de DNS een A (IPv4) en mogelijk een AAAA (IPv6) record mist.

Kan je de DNS instellingen van je domein bekijken?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het meedenken.
Ja, kan ik ...de door jou genoemde records staan erin. Ik zelf heb de indruk dat ik een record moet toevoegen:
host: www.bbtwisterhof.net, record type: CNAME, value: bbtwisterhof.net ...Is dit juist? ...en wat ik me af vroeg of hierdoor extra (jaarlijkse) kosten aan verbonden zijn? Weet u dat? Of wordt het niet gezien als een nieuwe domeinnaam die geregisteerd moet worden?????


Ik heb het bericht aangepast...de DNS gegevens heb ik verwijderd.
Verder de link aangepast...had .nl maar moet zijn .net
 
Laatst bewerkt:
Hoe ziet je formulier eruit om je DNS te beheren?
Je kan eens proberen om een lege value mee te geven, en een met www erin.

En dan is het even afwachten of dat na +/- een paar uurtjes zal werken.