Yahoo inloggen , wachtwoord wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadelli

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2017
Berichten
9
Goedemorgen,

Ik kan niet meer inloggen op mij Yahoo account om de mail te lezen , het scherm geeft aan dat mijn wachtwoord niet correct is , terwijl ik 100% zeker weet dat het wel correct is.
Als ik op -wachtwoord vergeten - klik kom ik in een scherm om het wachtwoord te wijzigen.
Daar moet ik ingeven mijn Yahoo e-mail adres of telefoonnummer , als ik dit intoets en op OK druk geeft het scherm aan dat het e-mail adres en ook het telefoon nummer niet herkend word en kom ik niet verder.
Via de help site van Yahoo kom ik niet verder , want ik kom steeds in hetzelfde scherm om het wachtwoord te veranderen.


Weet iemand wat de oorzaak is , of wat de oplossing kan zijn.
 
als ik op je link klik kom ik in hetzelfde scherm als waar ik al 2 dagen probeer in te loggen , en dat gaat dus niet , bedankt voor je reactie.
 
Dan denk ik dat je het kunt vergeten. :confused: Misschien is je ww gekaapt
 
lijkt me sterk , al zou het ww gekaapt zijn , dan zou je nog je ww moeten kunnen veranderen , zoals ik in mijn eerste mail aangaf , maar daar ligt het probleem.
bij het inloggen kun je op de knop '' wachtwoord vergeten '' drukken.
daar moet je het mobiele nummer of email adres intoetsen , maar dan geeft het scherm aan dat telnr: of email niet worden herkend , en kun je dus niet verder , en dat is het probleem.
 
Zo als je schetst, weet je 100 % zeker dat je ww goed is. Maar dat kan ik me dan niet voorstellen. CAPS lock aanstaan
 
heb ik al geprobeerd , en ik twijfel zelf ook , maar ga je dan een stap verder om een nieuw wacht woord aan te vragen moet je , je email adres intoetsen en ok drukken , en dan herkend men het email adres niet , en dat is het probleem
 
dan is er kennelijk iets goed fout gegaan met al je gegevens.
 
inderdaad , maar de vraag is , hoe is dit op te lossen , helaas heb ik dat nog niet kunnen vinden.
 
dat kan , maar je kunt niet hetzelfde email adres gebruiken , en dat betekend dat ik mijn mail niet kan lezen en dus verloren is , en daar waren belangrijke mails bij , en daar baal ik van.
 
Ja heb ik ook al geprobeerd , ook via deze weg kom je steeds in het scherm waar men persoonlijke gegevens moet ingeven , zoals dus je e-mailadres of telefoonnr.
En daar loopt het vervolgens vast , omdat het emailadres en telefoonnummer niet word herkend.
En het emailadres en telefoonnummer is 100% correct.
Het is mij een raadsel waarom ik in dit scherm vastloopt.
Via mijn mobiel heb ik toen ik een account maakte een code gekregen van Yahoo , om de allereerste keer in te loggen , dus ze weten wat het telefoonnummer is , en toch geeft het scherm aan dat het niet word herkend.
 
Probeer eens een andere browser. Mijn ideeen zijn zowat op. :D
 
Dank voor je support , maar andere browser is ook geprobeerd , heb windows 10 met Edge als standaard browser , heb inmiddels Firefox geprobeerd maar geeft hetzelfde resultaat.
Ik baal er inmiddels vreselijk van dat ik überhaupt een account via Yahoo heb genomen , help pagina enz allemaal in het Engels en je komt steeds weer in het scherm voor invoeren e-mail of tel nr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan