• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel / Exact

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckna

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Berichten
36
L.S.

Ik weet niet of deze vraag in het Excel forum hoort maar het heeft in ieder geval wel iets met Excel te maken.

Mijn vraag gaat over het exporteren van data vanuit Exact naar Excel. Wanneer er geëxporteerd wordt vanuit Exact naar Excel wordt er automatisch een Excel bestand geopend met daarin de betreffende data. Het Excel bestand dat geopend wordt is echter op een paar centimeter na niet scherm vullend. Ik weet op dit moment niet of het Excel bestand dat geopend wordt al gemaximaliseerd is of niet. Hoe is het Excel bestand automatisch scherm vullend te krijgen?

Is het een Exact instelling of een Excel instelling?

Indien iemand hier meer over kan vertellen hoor ik het graag.

Alvast bedankt.
 
Dat is een Excel-instelling.

Waarom zou iets 'schermvullend' (whatever that may be) moeten zijn ?
 
Als je een Excel bestand vanuit een webpagina opent is het Excel venster vaak niet gemaximaliseerd om redenen die mij ook duister zijn. Je kan hier weinig aan veranderen behalve (voordat je je laatste Excel venster sluit) door Excel eerst "niet te maximaliseren" en vervolgens zo groot mogelijk te slepen. Dan zou het volgende Excel venster op die afmetingen moeten openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan