Sun Sunray 2 Thin client setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

Ik heb een oude Sunray 2 thin client op de kop getikt en wil hier een beetje mee gaan stoeien. Helaas krijg ik het ding niet opgestart en ik ben tot nu toe ook niet in staat geweest om een manual te vinden.
Ik wil hem gebruiken voor remote desktop naar een andere pc of server. Helaas is het enige wat gebeurt als ik hem inschakel, een SUN logo en het zoeken naar een IP adres. Ik kan verder niet in de setup komen (of weet niet hoe)

Heeft iemand een idee waar ik kan beginnen of waar ik de benodigde info kan zoeken? Bij Oracle vind ik wel de datasheet en SUn server software maar niks over de client.

Alvast bedankt!
 
Ik zal het morgen eens proberen maar heb er een hard hoofd in. Als ik het ding aanzet komt er alleen een Sun logo en probeert hij een IP adres te krijgen. verder zit er niets in, dus ook geen hdd waar eventuele config files op staan. Ik denk dat hij die van de server moet krijgen.
Misschien anders inderdaad even een virtual machine aanmaken en kijken of hij die uit zichzelf kan vinden want er is verder geen mogelijkheid om zelfs maar een vast IP in te geven of aan te geven welk IP een eventuele server gebruikt.
 
Terminals is alweer even geleden voor me, dus ik geef even geen garantie op wat ik roep.

Bij Wyse was het namelijk zo dat je op de een of andere manier in een instellingen (admin) gedeelte kon komen. De Sun lijkt ook zoiets te hebben. Wederom bij Wyse moest je in de instellingen aangeven van welk soort server je gebruik ging maken. Mogelijk dat dit hier ook speelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan