• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantallen.als tijd ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marb1707

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2017
Berichten
7
Beste leden
Ik ben een dag aanwezigheidpapier aan het maaken maar nu zou ik alle totaalen van de aanwezige dagen moeten kunnen sorteeren in 2 cellen , 1cel tussen 0.01u en 4.59u en 1cel tussen 5.00u en 11.00u ... iemand hulp ?
 
Ik kan er werkelijk geen touw aan vastknopen. De enige hulp zal denk ik een voorbeeldbestandje zijn.
 
vb

hierbij en voorbeeldje ..

Danku alvast !!
 

Bijlagen

  • test 1.xlsx
    12,9 KB · Weergaven: 43
vb

Beste

ik Zou dus in cel Q2 een totaal moeten krijgen van het aantal dagen onder de 5.00(0.00 zou niet ogen mee gerekend worden als een dag... en in cel Q3 een totaal moeten krijgen van het aantal dagen boven de 5.00 .
 
De betrefffende kolommen bevatten geen getallen maar tekst en ook nog eens met een spaties er voor en er achter. Daar is niet mee te rekenen zonder heel moeilijk te moeten doen.
 
Laatst bewerkt:
De betrefffende kolommen bevatten geen getallen maar tekst en ook nog eens met een spaties er voor en er achter. Daar is niet mee te rekenen zonder heel moeilijk te moeten doen.

Hoe pak ik dit dan aan ?
 
Gebruik getallen in plaats van tekst.
 
IK kan zo natuurlijk niet zien wat je hebt gedaan.
 
de desbetreffende kolom veranderd in getalen maar dan komt hij nog niet juist uit ..
 
Ik kan nog steeds niks zien. Wat ik bedoelde is dat je je document moet plaatsen zoals hij nu is.
 
Met getallen worden datums en tijden bedoeld.
 

Bijlagen

  • testzoveel.xlsx
    13,6 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan