Boomerang in Gmail om mail op bepaalde tijdstip te kunnen versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik wil mail op een bepaalde tijd automatisch laten versturen, zag het programma Boomerang, heb deze extensie in Chrome ingevoegd. Als ik nu Gmail open via Chrome, zie ik echter geen venster 'verzend later'?
Weet iemand hoe ik dit toch kan doen?
 
Handig filmpje over functies in Boomerang, die vond ik zelf ook al. Nu via Android gedaan, dan verstuur je via een aparte Boomerang app je mail en werkt de app inderdaad goed.

Als ik nu Chrome open zie ik het Boomerang icoontje in de balk bovenin. Als ik de snelkoppeling Gmail open echter zie ik geen icoontje, geen functieknoppen van Boomerang. Moet ik nog iets autoriseren hier ofzo? Heb alle instellingen bekeken, is niet te vinden.
 
Dank voor je reacties, ik heb de laptop al opnieuw opgestart, alles vernieuwd maar geen boomerang. Wel in Chrome maar niet zichtbaar in Gmail. Vreemd. Via android ingevoerd dus voor nu opgelost, toch zou het fijn zijn als dit wel kan op de laptop. Handige functies.
 
Nu alle balken zichtbaar gemaakt en ik kan via Chrome en het Boomerang icoon deze extensie gebruiken!
Gelukt dus alleen niet via de snelkoppeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan