Berichten bewaren in een submap Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Ik laat berichten in Gmail van bepaalde afzenders via een filter automatisch in een submap plaatsen, de oorspronkelijke mail komt ook in mijn inbox terecht, als ik deze nu uit mijn inbox verwijder verdwijnt het bericht ook uit die submap wat niet de bedoeling is, daar zou ik graag hebben dat het bericht blijft staan. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
 
Hallo Lupot die submap kun je zelf aanmaken. wel aanvinken dat je het bericht verplaatst, Geef die map een naam, op nieuw klikken en dan bijvoorbeeld LUPAT. Zie voorbeeld.

Zo heb ik het gedaan is dat bij jou ook zo of?

Bekijk bijlage 293955


Of een label maken.

https://support.google.com/mail/answer/118708?hl=nl&visit_id=1-636240473765861748-3270542971&rd=1

Ik heb een filter gemaakt zodat mail van een bepaalde afzender in een afzonderlijke map terechtkomt, deze mails staan ook in de inbox zodanig dat ik ze daar kan lezen, als ik ze echter verwijder uit de inbox verdwijnen ze ook uit de map waarin ze door de filter geplaatst zijn, en daar zou ik willen dat ze blijven staan om te bewaren.
 
Klopt allemaal maar daarmee is mijn probleem niet opgelost, ik vind nergens de mogelijkheid om die mails in die submap te laten staan als ik ze uit mijn inbox verwijder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan