meerdere losse pagina's scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

baukjen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
275
Wie?
Ik heb een HP Deskjet F2480.
Nu wil ik meerdere losse pagina's scannen helaas nergens in de handleiding of op het net een uitleg te vinden hoe dit te doen.
Wie heeft ervaring hiermee en wil mij hierbij helpen?

Alvast bedankt
Hr.Gr.
Baukjen
 
Geen idee of het rechtstreeks kan.

Gemakkelijkste alternatief is om de heleboel in 1 keer naar PFD te scannen. Het pdf bestand daarna met het gratis PDF TK Builder opdelen in losse pagina's. Is met een paar muisklikken geregeld.
 
Dat type is een flatbed scanner zonder sheetfeeder en dan zal dat met papier niet mogelijk zijn.
 
Dan snap ik de vraag niet helemaal. Met een flatbed krijg je toch altijd losse pagina's.


Maar goed. In het geval dat je van alle losse pagin's 1 document wil maken, kan PDF TK je ook helpen.
 
Ik ga er vanuit dat TS losse pagina's niet per stuk maar als stapeltje aan het apparaat wil voeren.
 
scannen

waarschijnlijk is mijn vraag niet helemaal duidelijk. De scanner die ik heb kunnen meerdere losse vellen in en die zou ik dan willen scannen.
zie foto
vr.gr
Baukjenscanner.png
 
Ik zie daar niet dat je meerdere vellen tegelijkertijd aan de scanner kan voeren. Ik zie alleen een printer met geïntegreerde flatbed scanner en de uitvoerlade van de printer.
 
scanner

Ik kan voor het printen een pak papier invoeren dus lijkt het mij dat dit ook voor het scannen zou kunnen.
Het is dus niet een flatbed scanner.

nr1.jpgnr2.jpg
 
Dan verschillen we van mening.
Maar het is niet voor niets dat je er niks over kan vinden.
 
Oké in ieder geval bedankt dan heb ik mij blijkbaar iets in de maag laten splitsten jammer.

Wat ik nog heb kunnen vinden op het net is dat het gaat om apparaat dat een Documenten afdrukken, Scannen naar een computer en Documenten of foto's kopiër. ( Opmerking Om een document in te scannen naar een computer, moet de HP All-in-One op de computer zijn aangesloten en moet de apparatuur aanstaan. Verder moet de software voor de HP Photosmart op de computer zijn geïnstalleerd en actief zijn voordat u kunt kopiëren. )

http://support.hp.com/be-nl/product...e-Printer-series/3811093/model/3811136/how-to

Nog een goede voortzetting van de dag
hr.gr.
Baukjen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan