welke usb-verdeler met eigen stroomvoorziening voor hardeschijf op laptop te voeden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
Hallo

Ik heb de volgende laptop in huis:
toshiba portege r700 - 14J
PT311E-023006DU
dc19v 3.42A

Doordat mijn hardeschijf 1tb extern is aangesloten op deze laptop is hij te langzaam gevoed !?!
ik kreeg het advies om hem aan te sluiten op een "usb-verdeler met eigen stroomvoorziening"

zie: #17

tja.... via google vind ik er heel veel.
welke zou ik nu moeten nemen voor het laagste budget prijs uit te gaan?
 
Heeft de laptop usb2.0 of usb3.0? Wat voor interface heeft de externe harde schijf?
 
Deze usb hubs hebben allemaal een eigen stroomvoorziening..
Zou me om de aansluiting niet zo druk maken maar gewoon een usb 3 versie nemen als je laptop een usb 3 poort heeft..
 
Heeft de laptop usb2.0 of usb3.0? Wat voor interface heeft de externe harde schijf?

usb = 2.0 (2x) laptop informatie
externe hd = overzicht

ze praten op tweakers.net over een "dockingconnector" zodat de laptop ok de beschikking over usb 3.0 kan krijgen. >> ??? geen idee wat een dockingconnector is.

anyway, welke "usb-verdeler met eigen stroomvoorziening" is nu dan de goede?
 
Niet de meest doordachte oplosssing aangezien er maar 2 usb-poorten beschikbaar zijn..en dus blijft er niks over.
Deze hebben allemaal usb2 en zijn prima betaalbaar dus kies maar wat...
 
Niet de meest doordachte oplosssing aangezien er maar 2 usb-poorten beschikbaar zijn..en dus blijft er niks over.
Deze hebben allemaal usb2 en zijn prima betaalbaar dus kies maar wat...

ok bedankt, ga ik er eens een zoeken. lees bij veel modellen wel de verbindingen zwak zijn als een ander apparaat aangesloten wordt. maar weet ongeveer nu wat ik zoek. bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan