Muziek beluisteren via de handset van je ip-telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
Ik heb een siemens ip telefoon Gigaset N300A IP. Het is mogelijk om via de zg infodiensten informatie op het display van de telefoon te laten verschijnen. Het is ook mogelijk om zelf een url in te voeren.
Mijn idee was om bv radio via de handset te luisteren en heb hier dus een url van radio 1 npo hierin gezet...
echter wanneer ik deze selecteer op mijn handset verschijnt de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven....
Misschien weet iemand een manier om radio te luisteren via de handset van een ip-telefoon ?

Misschien is het mogelijk om een gratis telefoonummer te bellen waarna je muziek of radio kan beluisteren op je handset ?

Bijvoorbaat dank
 
Het gegeven dat je een URL kunt invoeren is natuurlijk geen garantie dat alle moderne functionaliteit van een website (incl. streams) wordt ondersteund. Een handset is nu eenmaal geen volwaardige computer/browser. Vrees dus ook dat dit niet gaat lukken.

Enige wat je kunt doen is zelf een telefooncentrale in elkaar knutselen (FreePBX of iets dergelijks) en dan kijken of je een stream als wachtmuziek kunt instellen. Verwacht ik eerlijk gezegd niet omdat er dan waarschijnlijk copyrights overtreden worden en leveranciers zich dus hier niet de vingers aan gaan branden.


Ik zou zeggen. Koop voor een paar euri een USB speaker op eBay en je bent klaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan