Waarom een snelle router? Ik heb max 150 MB van Ziggo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janroks01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2017
Berichten
4
Mijn vraag is waarom een snellere router of internet over mijn stroom als mijn abonnement maar 150 MB is.
Je hebt die plug ins tegenwoordig op 1200MB enz. Wat ga ik vooruit als ik nu een plug heb van 200MB?
Kan iemand het hoe en waarom duidelijk uitleggen? En mocht je er verstand van hebben, kan ik al die plug-ins voor mijn stekker samen blijven gebruiken?
 
Zo'n heel snelle router is alleen maar handig als het netwerk ook als een intern netwerk gebruikt wordt, bijv. voor een NAS (Network Attached Storage) of als er aan glasvezel gekoppeld wordt.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat toch echt een antwoord op de vraag in je titel. Voor de rest zal je er even bij moeten vertellen welk merk en type home plugs je gebruikt en welke andere je bedoelt.
 
Het gaat er om of iemand mij kan uitleggen waarom een router tegenwoordig 1700 mb moet geven enz terwijl een gemiddeld abonnement bij een provider 150 MB is.
Waarom dan toch steeds snellere verbindingen in huis?
Stel ik de vraag misschien wel verkeerd?:eek:
 
De vraag is wel goed maar er zit een verschil in de snelheid van je internet verbinding en de snelheid van je interne
netwerk. Ook haal je nu in #5 MB en mb door elkaar. Of het geschreven is met hoofdletters of kleine letters is ook een snelheids aanduding.
 
Laatst bewerkt:
Ziggo 150 Mbit/s download- en 15 Mbit/s uploadsnelheid

Gewenste set:

Ubiquiti AmpliFi HD

Razendsnel WiFi systeem (802.11ac)
Bereik: 1800m2, signaalsterkte: 26dBm
Aantal radio's: 6, MIMO chains: 18
Doorvoersnelheid: 1300Mbps (5GHz) + 300Mbps (2,4GHz)
Stijlvol en innovatief design
Krachtige antennetechnologie voor hoge snelheid en groot bereik
Configuratie en beheer via eenvoudige app
Guest access voor bepaalde tijd zonder wachtwoord te hoeven geven
Volledig plug and play via het stopcontact

Ik denk als leek nu ik kan toch niet boven de 150 Mbps komen???

Dit wil ik begrijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan