Technicolor TC7210 Allow Teredo ( Xbox spelen voor W10 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
245
Goedemiddag. Ik ben al een paar dagen om een probleem te fixen om Gears of Wars 4 te doen op W10. Ik heb geen verbinding via de Xbox windows app met de party. Deze Link heb ik allemaal gevolgd om het probleem op te lossen: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat
Alles is gelukt alleen nog geen verbinding. Het laatste heb ik nog niet gedaan en dat is met mijn router.

Wat ik nu wil is in de Router om Teredo filter uit te zetten of iets met IPV6 hebben ze het ook over. Ik heb een Technicolor TC7210 en ik kan de Teredo filter niet vinden om uit te schakelen zodat ik wel verbinding krijg. Weet iemand deze te vinden of denkt iemand dat het ergens anders aan ligt zou het mooi zijn als je het verteld!:thumb:

Alvast bedankt!
 
Die filter zit er niet in, heb dit modem ook, is het niet een kwestie van een poort open te zetten?
 
bedankt voor het reageren! Ze hadden het niet over een poort openzetten. maar een filter die ik even moet annuleren.. kom er even niet uit haha. Iemand andere suggesties of moet ik echt de poorten open zetten? Eerste keer dat ik het doe dan. Ik heb al een Open internet. Alleen voor Gears of War op W10 is het alleen teredo tunneling verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Okee.. alles wat ik probeer mislukt. Iemand die dit probleem ook had?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan