403 melding website

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayadam1973

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
30
Goedendag,

Ik ben nog niet zolang geleden met mijn domeinen overgestapt naar een andere provider, nu heb ik een website http://www.feestdeejay.nl, alleen het contactformulier werkt niet. Ik krijg onderstaande melding.

http://www.feestdeejay.nl/dj-contact.htm

Er is al geholpen in het Form2Mail wat in de SMTP te veranderen, maar helaas zonder enig resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen.
De oude provider verdomt het om mij te helpen.

403 Forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.
 
Als je verhuisd bent, waarom vraag je het dan aan je oude provider :p.

Verder krijg ik een witte pagina. Zet errors eens aan in PHP.
Google op error_reporting en display_errors.
 
Ik zie het ook gewoon. Dit is omdat ik het voor het eerst bekijk denk ik.
Ververs je eigen pagina eens in de browser.
 
Misschien moet ik duidelijker zijn, klopt inderdaad dat deze landingspagina werkt alleen als men het formulier invult en de aanvraag wilt doorzetten dan krijg ik pas deze foutmelding. De fout zit in het script van het invulformulier
 
Aha, ja dat is heel wat anders.

Heb het formulier ingevuld en verstuurt; ik krijg een witte pagina met daarin linksboven:

No information posted.

Geef anders de html code van het formulier eens, dan kunnen we kijken hoe of wat.

ps. is het van deze http://www.scriptdungeon.com/freephpscript/freescripts817
of een zelfgemaakte of een andere?

Als je het script zo overgezet hebt van de ene hosting naar de andere, moet je misschien wel wat veranderen in de code.
 
Laatst bewerkt:
Aha, ja dat is heel wat anders.

Heb het formulier ingevuld en verstuurt; ik krijg een witte pagina met daarin linksboven:



Geef anders de html code van het formulier eens, dan kunnen we kijken hoe of wat.

ps. is het van deze http://www.scriptdungeon.com/freephpscript/freescripts817
of een zelfgemaakte of een andere?

Als je het script zo overgezet hebt van de ene hosting naar de andere, moet je misschien wel wat veranderen in de code.

Ik wil best even mijn script dooremailen, zodat je er naar kunt kijken. Is dat mogelijk, stuur anders even een PB met je gegevens
 
Zie bijlage voor het hele Form2Mail.php script
 

Bijlagen

  • script.txt
    99,5 KB · Weergaven: 49
Helaas had ik hier geen keuze in, hoe kan ik deze zo implementeren in mijn site dat het werkzaam is
 
Copy, paste, wijzig, upload, klaar!
 
PHP4U is mij voor. Overigens staan op internet nog veel meer makkelijkere en compacte scripts.
 
Dank voor het meedenken. Ik zou eigenlijk dat geen wat de klant nu moet invullen graag in mijn contactformulier verwerkt zien.

Tuurlijk is het makkelijk om een andere script te gebruiken, maar waar zit nu de fout in mijn script dan, ondanks dat hij lang is.
 
Je kan het script wat is gegeven door PHP4U toch veranderen voor jezelf?
Dan uploaden naar je website en klaar.

Nog even voor de duidelijkheid:
heb je de website zelf gemaakt? Met een Dreaweaver template?
Hebben die dan geen script voor een contactformulier?

Overweeg anders over te stappen op WP.
Waarom WordPress? Door zijn eenvoud in het gebruik is WordPress momenteel één van de populairste CMS systemen. Enkele voordelen van WordPress als CMS systeem in de website zijn:

* Zoekmachine vriendelijk
* Eenvoudig in gebruik
* Makkelijk zelf te onderhouden
* Uitgebreid gedocumenteerd
* Open source software dus relatief goedkoop te implementeren
* De website is eenvoudig uit te breiden met extra functionaliteiten
 
Als je Wordpress gebruikt heb je 'Contact Form 7' als plugin.
Deze werkt ideaal en is heel simpel aan te maken en te integreren.
 
Dank wederom voor jullie hulp.

Kan ik mijn Dreamweaver bestanden integreren (gebruiken) in WordPress of moet dan de hele site verbouwd worden.
 
Als je Wordpress gebruikt heb je 'Contact Form 7' als plugin.
Deze werkt ideaal en is heel simpel aan te maken en te integreren.

Kan, maar Formidable is ook een hele goede!! Die gebruiken wij voor de hengelsport.
Je kan deze gratis gebruiken maar je hebt ook een pro versie, die nog veel meer kan.
 
Zo is het ;). De keuze is reuze ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan