Iemand bekend met Microsoft Flight Simulator X?

Status
Niet open voor verdere reacties.

icelandic

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2014
Berichten
122
Voordat ik m'n probleem plaats is het misschien zinvol te weten of er iemand is die bekend is SUPER FLIGHT PLANNER...

Vr. gr.,
Eric
 
FSX Super Flight Planner....

Nee, geen problemen met FSX onder Windows 10. Loopt als een ....... tierelier!

Nee, het gaat mij specifiek om Super Flight Planner, die krijg ik niet aan de loop.
Ook krijg ik een andere Flight Planner niet aan de loop: Plan-G v3.13.

Misschien dat er hier iemand is?

Vr.gr.,
Eric
 
FSX Flight Planner...

Nu ik geen van beide Flight Planners aan de loop heb gekregen: nou, dan maar niet. In FGSX zit ook een FlightPlanner!

Maar nu, ik ben er een aantal dagen mee bezig geweest en ik ben in staat om b.v. een vliegplan te maken (in Nederland) b.v. van Eelde naar Gilze Rijen. Met een aantal "waypoints" en een VOR.
Vliegplan "gesaved" en Cessna 172 op Eelde neergezet. Maar nu!!!

Ik krijg die Cessna NIET automatisch naar Gilze-Rijen gevlogen! Ik doe kennelijk iets niet goed maar ik weet niet wàt! Of ik nu de keuzeschakelaar op het dashboard op NAV of GPS zet, maakt niets uit. Cessna 172 blijft uitsluiten naar het noorden vliegen. Wat gaat hier niet goed? Ergens zet ik een schakelaartje niet aan of verkeerd.....

Iemand?? Heeft iemand een stap voor stap richtlijn voor mij?

P.S. Ik heb alle noodzakelijke lessen van FSX bekeken, maar precies de omschakeling van flightplan naar automatisch vliegen kan ik niet vinden, óók niet op YouTube...

Vriendelijke groet,
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan