SQL tabel naar Google Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse123

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Berichten
301
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb een site die op Joomla draait met daarin een agendasysteem die gerund wordt door de plugin iCagenda. iCagenda plaatst de evenementen in een SQL tabel (Zie bijlage)
SQL.png

Ik wil graag dat deze evenementen automatisch omgezet worden in afspraken in een online gedeelde (Google) agenda. Zodat iedereen automatisch alle afspraken die op de site staan, ook meteen in hun eigen agenda hebben staan.

Dus zo dat de begin en eindtijd die in de tabel staat, omgezet wordt in een afspraak die in een online gedeelde agenda staat met als titel de titel van het evenement.

Is dit mogelijk? En hoe kan ik dit realiseren?
Ik heb een basiskennis van PHP en SQL, maar verder niet van diverse programmeertalen als C.

Alvast bedankt!
 
Waarom zou je C++ of C# verwachten voor zulke web-dingetjes?

Volgens mij bestaat er een linkje waarmee iemand direct een afspraak in zijn Google Calendar laat zetten.
 
Volgens mij bestaat er een linkje waarmee iemand direct een afspraak in zijn Google Calendar laat zetten.

Klopt, maar ik wil graag dat dit automatisch gaat en als een afspraak aangepast wordt deze ook in de gedeelde agenda aangepast wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan