java/flash spelletje downloaden voor offline gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

Weet iemand toevallig of je online spelletjes in bv java of flash ook kunt downloaden en offline kunt spelen?
Mijn kleindochter is nogal gek van een paar spelletjes van o.a. peuterspelletjes.net maar heeft op haar eigen laptop geen internet. vandaar dat ik benieuwd ben of er een manier is om haar de spelletjes ook offline te laten spelen zonder dat ze verplicht een internetverbinding moet hebben.
 
Je kan de pagina "opslaan als" maar mogelijks werkt het dan niet(wie niet waagt) omdat er weer een verbinding nodig is.

Als je de link geeft kijk ik eens wat er verstuurd wordt en mogelijks kan ik je met een kleine aanpassing het probleem oplossen.

Laat ook eens weten over welk toestel het gaat en of je in staat bent een xamp test servertje te installeren en zo indien er afbeeldingen geladen dienen te worden.
Dan kunnen deze lokaal van (toestel zelf worden gehaald iets omslachtig maar het zou kunnen lukken).

Als je de pagina gedownload hebt (opgeslaan) dan dien je naar configuratiescherm te gaan en dan java vervolgens javaconsole aan te zetten als je er het woord exception tegen komt is er een error die laat je ook even zien(dan weet ik wat er mist).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik via jouw tip "opslaan als" ook de .swf mee kan opslaan.
En vooralsnog lukt het om deze te starten in firefox en te spelen. Verder is er weinig mogelijk. Het is een oude laptop uit het jaar kruik met XP erop dus zelfs het vinden van een oude Flashplayer was al een opgave.
In ieder geval alvast bedankt en ik kijk van het weekend even of ik in ieder geval de spelletjes die ze graag speelt als .swf kan opslaan. Bijkomend voordeel lijkt ook dat ze dan full screen verschijnen in plaats van op een webpagina.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan