• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opmaak kopieren en koppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonyony

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2017
Berichten
47
Hallo,

Ik moet met Excel een jaarplanningsoverzicht maken.

We hebben diverse projecten met elk een aparte planning in excel.
Het is de bedoeling dat die afzonderlijke planningen in een totaaloverzicht komen.
Dit werkt met tekst en gekleurde balken.

De koppelingen voor tekst kan ik maken, zodat wanneer iemand een planning aanpast deze ook in het jaaroverzicht verschijnt.
De kleurcodes (gekleurde achtergronden) worden echter niet mee overgenomen.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Alvast dank om mee te denken.
 
Zonder voorbeeldbestand en zonder dat je vertelt hoe de doe kleurtjes tot stand komen zou ik denken aan voorwaardelijke opmaak.
 
Hartelijk dank voor de reactie.

Elk project kent een projectfiche met verschillende gegevens. (locatie, contactgevens, etc)
Daarnaast is er een overzicht van de planning. Elk project bestaat uit een aantal (9) fases. Elke fase heeft zijn eigen kleurcode.
Elke projectleider geeft in de tabel aan hoe het vooropgesteld planningstraject is.
Alleen die planningstrajecten uit afzonderlijke fiches worden na het opslaan van het document automatisch in de hoofdplanning opgenomen.
Daarin is dan per project te zien hoe de te verwachten planning is van de diverse lopende projecten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan