Wie wil voor mij een script maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angela69

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2017
Berichten
198
Hallo,
Ik wil mijn klanten, waarvan ik nog geen mailadres heb, deze middels een contactformulier in mijn website, hierom te vragen.
Daarbij moet gecheckt worden of het opgegeven mailadres wel bestaat. Ik denk daarbij een mail naar dat adres te sturen met een bevestigings- link
Wie wil voor mij dit script maken?
groetjes Angela
 
Ik wil niet vervelend zijn, maar voor een contactformulier is een bevestigingsmail die bevestigd moet worden echt een flinke drempel. Vooral omdat het ongewoon is.

Vraag liever of ze het mailadres twee keer invoeren, en blokkeer het tweede invoerveld tegen rechtsklikken en CTRL klikken. Dan is de kans dat ze alerter zijn, en niet copy-pasten een stuk groter.
 
Ik wil niet vervelend zijn, maar voor een contactformulier is een bevestigingsmail die bevestigd moet worden echt een flinke drempel. Vooral omdat het ongewoon is.

Een bevestigingsmail is zeker niet ongewoon, ik ken genoeg sites die dit gebruiken. Maar het is wel wat omslachtig voor wat je wilt bereiken. Kan je niet gewoon vragen of ze een mail willen sturen naar jou? Dan heb je ook hun e-mailadres.
 
Een bevestigingsmail is zeker niet ongewoon, ik ken genoeg sites die dit gebruiken. Maar het is wel wat omslachtig voor wat je wilt bereiken. Kan je niet gewoon vragen of ze een mail willen sturen naar jou? Dan heb je ook hun e-mailadres.
Welke sites gebruiken vragen dan een bevestigingslink bij een bericht via een contactformulier?
Ik doe veel zaken met diverse winkels en bedrijven, en heb in mijn leven maar enkele keren zo iets gezien, en dat was dan zeker niet recent.

De beste oplossing blijft gewoon om gebruikers bewust te maken wat ze invoeren.
 
Welke sites gebruiken vragen dan een bevestigingslink bij een bericht via een contactformulier?
Ik doe veel zaken met diverse winkels en bedrijven, en heb in mijn leven maar enkele keren zo iets gezien, en dat was dan zeker niet recent.
Ik was in de war met een registratieformulier. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan