• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Sorteren zonder dubbelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerste, HSV mijn dank weer voor je reactie en het proberen te begrijpen en uit te leggen van je bedoelingen aan me.

Je stelt met kolom 1 van de databodyrange cbo1 in die allemaal uniek zijn.
Wat heeft het dan voor zin om de unieke van kolom 5 gebaseerd op cbo1 te verkrijgen, dat kan dus niet.


Nee ok, dat snap ik, want als ik het offertenummer weet en daarop filter, dan hoeft de rest ook niet aangepast worden kwa waardes, ik zit te denken om daarbij ook de rest van de filtermogelijkheden te laten verdwijnen of het userform zelf helemaal te laten sluiten als simpele oplossing voorlopig. Het is totaal een ingewikkeld verhaal wat ik eerder heb geprobeerd uit te leggen bij #13 en #17 , weet niet eens of dit allemaal mogelijk is wat ik in me hoofd heb, of hoe ik het nog beter zou kunnen uitleggen wat ik bedoel. Ik ga maar een boek bestellen om meer duidelijkheid voor mezelf in alle functies en mogelijkheden van excel te krijgen.

in ieder geval nogmaals bedankt voor je reacties
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan