Herhaalde afspraken niet gesynchroniseerd(zichtbaar) niet herhaalde wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
741
Hallo,
Ik heb iets vreemds ontdekt, tevens zeer vervelend.
Ik heb een outlook-account. Op mijn ipad dit account toegevoegd en op mijn android telefoon, op beide dus niet als app.
Wanneer ik nu een herhaalde afspraak maak op de android-agenda is deze niet zichtbaar op ipad en ook niet op outlook.com. Een niet herhaalde afspraak is wel zichtbaar op beide en worden ook weer keurig verwijderd als ik deze op mijn telefoon verwijder.
Wanneer ik een herhaalde afspraak maak op mijn ipad of op outlook.com zijn deze wel zichtbaar op mijn telefoon.
Waar kan dit toch mee te maken hebben? Het lijkt erop dat mijn android telefoon herhaalde afspraken niet goed verwerkt. Waarom de ipad, ios, dit dus wel goed doet met hetzelfde toegevoegde outlookaccount is voor mij een raadsel.

Wie heeft een idee? Bedankt alvast! Mijn telefoon gebruik in onderweg voor afspraken en herhaalde afspraken, ik zou dit dus heel graag verholpen zien worden.
 
Ik had een lumineus idee: bij een herhaalde afspraak maken via android staat " voor altijd" staandaard aan , ik heb dit veranderd in een einddatum. Resultaat: afspraken overal zichtbaar, probleem opgelost maar blijft wel vreemd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan