"Kan server niet vinden" (Eset Internet Security)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knientje

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
102
Ik maak al een paar jaar tevreden gebruik van ESET, maar sinds ik een computer met Windows 10 Pro 64-bits heb, gaat het verkeerd.
Het lukt bij een clean install van Eset Internet Security altijd om de laatste virusdefinities te downloaden, maar als het reeds geïnstalleerd is en Eset wil de (volgende) virusdefinities downloaden eindigt dit steevast in "server niet gevonden"

Ik heb het eenmaal op kunnen lossen. Ik heb alle cookies en geschiedenis weggegooid van Mozilla Firefox en deze staat zo ingesteld dat ik in privacy modus browse als ik Firefox gebruik.
Dit ging goed tot ik Google Chrome installeerde en het was gelijk weer prijs met "server niet gevonden".
Ik ben geen liefhebber van Chrome, maar ik had een plugin nodig die er helaas niet is voor Firefox.
Het "server niet gevonden"-probleem was er overigens al vóór dat ik de plugin installeerde, dus die kan niet de oorzaak zijn.

Uiteraard heb ik ook geprobeerd de cookies en de geschiedenis van Chrome weg te gooien, maar het probleem blijft.

Ik heb ook al op Engelstalige forums gezocht en het "server not found" problem is bekend, alleen de oplossingen die daar aangedragen worden, werken niet voor mij.
Ook de oplossingen die door de Nederlandstalige servicedesk van Eset worden aangedragen, werken niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan