Kan geen muziek naar Ipod kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Itunes herkent Ipod wel. Ik ga naar mijn playlist en kopieer de mp3 bestanden die ik er op wil hebben er naar toe. Terwijl ik dit doe staat er 'koppeling' (zie printscreen). Er gebeurt echter helemaal niets als ik loslaat. Het maakt niet uit of ik loslaat op de naam van de playlist of tussen de nummers die in de playlist staan.

Ik heb ook geprobeerd Bestand aan bibliotheek toevoegen, maar ook als ik dat doe gebeurt er niets.

Hoe los ik dit op?
 
Begin eens met de beloofde printscreen toe te voegen, zodat we zien wat je bedoelt :).
 
Een schermafdruk zou inderdaad wat kunnen helpen, maar ook alvast een bedieningstip:
Ik zelf doe het altijd zo dat ik de zijbalk geopend heb, waar dan (o.a.) mijn ipod vermeld moet staan met zijn media-categorieën zoals Music, Movies etc.
Ik sleep dan de playlist of muziekje (MP3) of album vanuit de library/bibliotheek (van iTunes) naar Music (van mijn ipod) in die zijbalk.
Zijpaneel openen via (2 alternatieven):
Weergave -> Zijbalk openen
of
Ctrl+S toetscombinatie
[Zijbalk weer verbergen via Weergave -> Zijbalk verbergen of Ctrl+S]

Lukt dat slepen om de een of andere manier niet dan verschijnt een rood verkeersbord met rode diagonale streep er doorheen boven Music.

Mogelijk heb je met bovenstaande methode meer controle/succes [als je nu een andere manier gebruikt.] In ieder geval de schermafdruk laten zien mét de ipod aangesloten en de zijbalk in beeld.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hierbij de printscreen :)

Ik sleep hierop dus de bestanden uit de map links naar de playlist in Itunes rechts
print.jpg
 
Mogelijk betekent dat verhaal over "Koppeling" dat je daarmee muziek op je ipod vanuit de playlist kunt afspelen zodra/zolang die gekoppeld is aan je pc, oftewel dat de bestanden zelf niet gekopieerd worden naar de iPod.
Ik vroeg niet voor niets of de muziek al in de bibliotheek van iTunes staan of juist niet.
Zou ook kunnen zijn dat de muziek al in de bibliotheek van iTunes staat én al op de iPod, zodat iTunes ermee aangeeft dat de bestanden alleen maar in de playlist gekoppeld hoeven te worden, omdat ze al op de iPod staan.

Tijs.
 
Ik ben eruit hoor!

Het ging om beschadigde bestanden die niet af te spelen waren!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan