Licentie voor Office 2013 voor €23,- ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Misschien beginnen er een paar ervaren leden nu al te lachen maar mijn vraag heeft betrekking op het volgende. Ik zoek naar een officiële versie van Office 2013. Op Marktplaats biedt iemand uit Landgraaf een officiële licentie (ik vertel het hoe hij adverteert) aan voor de prijs van €23,-

BETALEN NADAT ALLES WERKT!

So far so good. In de advertentie stelt hij dat hij dit goedkope aanbod kan doen omdat hij groot heeft ingekocht.

Kan zijn, kan niet zijn. Maar hij beweert dat je pas hoeft te betalen nadat je het pakket geïnstalleerd hebt.

Hij vraagt om het e-mail adres om alles toe te kunnen sturen.

Mijn licht paranoïde :) karakter waarschuwt mij dat dit ook wel eens iemand zou kunnen zijn die bestanden toezendt en daar mee de pc gijzelt.

Is iemand bekend met dit soort aanbiedingen?
 
Ik ben niet bekend met dat soort aanbiedingen. Ik koop bij webshops die ik redelijk kan controleren en vertrouwd zijn. Ook daar zijn risico's. Er zijn wel een aantal spreekwoorden, uitdrukkingen en gezegden die mij bekend zijn.

Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.
Een kat in de zak kopen.
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
"te mooi om waar te zijn"
Het schip ingaan.
Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Leergeld betalen.
Door schade en schande wijs worden.

Jij ziet een Paard van Troje. Als je dat al denkt, dan hoef je daarover toch helemaal geen vraag meer te stellen! Wie gaat zijn eigen ondergang bewerkstelligen?
 
Officciëel is 2013 niet meer te koop, dus dan is de vraag hoe hij groot heeft kunnen inkopen.

Er is wel een 2e hands markt, maar het is altijd maar de vraag of de licentie blijft werken.

Ik adviseer je om LibreOffice te installeren. Kan vrijwel alles wat Office ook kan, maar dan helemaal gratis. Je kunt er ook gewoon Word en Excel mee bewerken. Dus dat hoeft de drempel ook niet te zijn.
 
Officciëel is 2013 niet meer te koop, dus dan is de vraag hoe hij groot heeft kunnen inkopen.

Er is wel een 2e hands markt, maar het is altijd maar de vraag of de licentie blijft werken.

Ik adviseer je om LibreOffice te installeren. Kan vrijwel alles wat Office ook kan, maar dan helemaal gratis. Je kunt er ook gewoon Word en Excel mee bewerken. Dus dat hoeft de drempel ook niet te zijn.

Dank voor de tip, denk er over om LibreOffice te gaan gebruiken. De adverteerder zou in Landgraaf zitten. Nadat ik hem een bericht heb gestuurd dat ik vlak bij hem woon met de vraag of ik langs kon komen en contant afrekenen meldde hij zich niet meer!!!
Zojuist zag ik dat de advertentie is verwijderd.
 
Je zou het op een vm kunnen installeren om te kijken of het werkt.

Maar zie dat de advertentie verwijderd is. Dit kan meerdere redenen hebben. Zo kan hij misschien het product ook al aan iemand anders verkocht hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan