• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuzelijst magazijnbeheer optimaal maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
terugname

ziet er goed uit, dit zou ik voor onze balie werk goed van pas komen, alleen de terugname werkt nog niet klopt dit?
als ik het materiaal terug neemt blijft deze nog in het scherm
verder een mooi programmatje
 
Heyla werkt hoor, wanneer je het invulformulier opent dan klik je op het materiaal die terug komt en dan verspringt het direct naar terug en kan je datum invullen. Grtz ik gebruik het ook.
 
weg

dat het werkt is een feit, als je de terugname doet zou het mooi zijn als het in het menu en de tabblad de terugname ook weg zou zijn :thumb:
nu past hij alleen de datum aan in het menu.
verder is het een mooi porgrammatje :thumb:
 
Heyla, dan heb je wel geen logboek? Ik heb bovenaan filters gezet, zodat ik op de lege cel kan sorteren. Dan weet je wat nog weg is. Ofwel zou het lijntje die weggeschreven wordt naar een tabblad logboek moeten verzet worden, zo kan je achteraf nog zien wie wat uitleende.
 
menu

alle lof voor de maker,
als het in de tabblad blijft is geen probleem dan heb je een logboek daar ben ik met je eens.
maar in de uitgifte materiaal zou wel het mooiste zijn als daar alleen maar de artikelen ziet die uit geven zijn :thumb:
 
Bij deze
maar in de uitgifte materiaal zou wel het mooiste zijn als daar alleen maar de artikelen ziet die uit geven zijn
Ofwel zou het lijntje die weggeschreven wordt naar een tabblad logboek moeten verzet worden
 

Bijlagen

  • BBL-lijst (userform 3).xlsm
    49,9 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Geweldig

Nu is die echt compleet, mijn dank
we gaan er zeker elke dag gebruik van maken :thumb::thumb::thumb:
 
Echt super Philiep heeeeel leuk, ik heb enkel de code van meermaals iets uitlenen eruit gehaald, omdat dit niet werkte met de producten die ik erbij stak. Maar nu is het echt super. heel goed gedaan.
 
Test dan deze maar eens
ik heb enkel de code van meermaals iets uitlenen eruit gehaald, omdat dit niet werkte
 

Bijlagen

  • BBL-lijst (userform 4).xlsm
    44 KB · Weergaven: 34
Dag Philiep,

ik heb daar nog eens alle materiaal toegevoegd, maar hier of daar bij bepaalde komen de dubbele er niet uit. of kan het zijn dat de naam te lang is om te filteren, of omdat er haakjes in de naam zitten. bij de meeste lukt het perfect, bij andere ziet de formule dezelfde niet. het ging wel veel beter dan de eerste versie met die dubbele. maar nu de lijst ingekort is door het logboek is het ook overzichtelijker wat nog open staat.
 
Hoi,
Test volgende nog eens uit, ik had nog een paar kleinigheden vergeten.
Als je nu op de knop verwerken drukt en het materiaal is al weg dan zou je een melding moeten krijgen.
Ik zou verder niet weten waarom het fout gaat bij u, lengte of haakjes spelen normaal geen rol.
Ik kan uw probleem ook niet nabouwen zonder vb. (een pure gok, iets met spaties misschien?)
 

Bijlagen

  • BBL-lijst (userform 5).xlsm
    44,6 KB · Weergaven: 43
Heyla, ik probeer het vanavond zeker uit. Ik laat het u weten. Hartelijk bedankt om het zeker al te proberen, ik heb een boek nu liggen van vba in excel. Zodat ik ook een basis onder de knie krijg van wat allemaal kan. Mvg bert
 
Dag Philiep, het werkt :) echt ben super blij, ik heb enkele objecten een andere naam gegeven, blijkbaar iets met liggende streepjes en haakjes die er te veel in voorkomen denk ik. Maar het werkt super goed nu. 1000x dank. het gaat veel gebruikt worden. Ik hoop dat andere dit ook kunnen gebruiken. Het werkt super goed.
 
Hoi,
Dank voor de feedback.
Het posten van uw versie op het forum vind ik top. Dit ligt volledig in de lijn van de bedoeling van het forum.:thumb:
Tot de volgende vraag.
Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan