Hoe kan ik adblock plus bewerken ( in of uit schakelen )

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
129
Mijn netbook werkt met windows 10 en internet explorer.
Sinds enige tijd heb ik adblock plus gedownload. In het begin werkte dat redelijk goed, maar nu niet meer. Kan het zijn dat het van buitenaf door iets of iemand uitgeschakeld is?
Ik kan adblock ook nergens meer vinden om het weer in te schakelen.
Maar als ik het opnieuw wil downloaden krijg ik de melding dat ik het reeds heb.
Kan u mij stap voor stap vertellen hoe ik het weer kan inschakelen?
Graag stap voor stap omdat ik met mijn 75 jr. niet zo handig ben met PC's.
Al vast veel dank.
 
Hallo,

in mijn internet browser heb ik bovenaan het teken in het rood staan van adblocker.
is dat bij u grijs zoals in mijn plaatje dan is het uitgeschakeld.
 

Bijlagen

  • adblock.jpg
    adblock.jpg
    2,5 KB · Weergaven: 60
In mijn internet explorer is er geen rood of grijs tekentje.
 
Volgens mij moet je IE gaan naar die drie puntjes rechts boven, dan klikken op opties en dan krijg je dit. (zie afbeelding) Misschien kun je iets met die opties.

adblock.JPG
 
In mijn IE zie ik geen drie puntjes rechts bovenaan . De vraag is dus hoe kom ik op het scherm Adblock Plus opties.
 
welke internet exploreer gebruikt u.
Adblock zit in de internet explorer.
 
Masnamana,
Ik heb adblock verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Vooralsnog lijkt het te werken, maar ik hou de vraag nog even open. Voor eventuele volgende problemen blijft de vraag hoe kom ik opp het scherm adblock plus opties?
 
Gebruikers van nieuwe versies van Internet Explorer moeten na de installatie met de rechter muisknop op de vensterbalk klikken en kiezen om de statusbalk in beeld te brengen.

Zo zal het ABP-symbool zichtbaar worden. De nieuwste versies van Internet Explorer hebben reeds een functie aan boord om advertenties standaard te blokkeren.

Download Del Ad of Adblock Plus op de oficiele site, zo ben je zeker dat er natuurlijk ook geen spyware of andere zaken in verborgen werden. Zie afbeelding drie puntjes rechts boven in je scherm bij EDGE, de IE

ad block.JPG
 
01.05 Een kwartier later toch een advertentie van Beslist.nl naast mijn Yahoo mail. Die had toch geblokkeerd moeten worden.
 
Aan Puppie en Manamana,
Ik gebruik windows 10 en als browser internet explorer 11.
Het probleem is nog niet opgelost, zie melding 12 maart. Nu volop advertenties!
 
Wellicht help dit. Ga naar extra/Internetopties de tab Geavanceerd bij "Browseruitbereidingen van derden toestaan" aanvinken (staat default uit) en even IE opnieuw opstarten en misschien dat deze dan wel werkt. En anders zal het niet werken in IE 11. Misschien ben je dan van die rotzooi af. Anders andere browser pakken.
 
Laatst bewerkt:
Manamana,
Na internetopties zie ik geen regel browseruitbreidingen van derden toestaan. Heb je iets met Indonesie, mana mana is Indonesisch voor waarheen waarheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan