Kun je voor 150€ een redelijk toestel kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.
Mijn wederhelft geniet nog steeds van haar eeuwen oude nokia die alleen kan bellen. Jaja, ze zijn er nog steeds. Maar om te whatsappen gebruikte ze mijn oude Wolfgang AT-45SE die het nu heeft begeven. Dus nu maar een nieuwe voor haar erbij. Maar welke?

Ze wil kunnen bellen. Zowaar! en dus whatsappen en misschien een klein internetje via onze wifi. Dat is alles. Maar zegt ze, ik geef er niet veel geld aan uit. Niet meer dan 150€. Ik zoek nu in de Huawei hoek of de Archos. Maar ik wil voor haar niet echt een miskoop doen. Het moet toch ook wel een beetje lekker lopen. Als haar oude Nokia het zou begeven dan wil ze mogelijk ineens wel meer! Haar verrassen heeft geen zin. Want ze wil het gewoon niet. Wie durft een voorstel te doen?
Groeten, Dump.
 
Hallo dump. Kijk hier bijvoorbeeld bij vergelijk. Die van mij heeft de P8 Lite. Leuk ding kan alles. Kijk ook eens bij T-Mobile en/of Tele 2 sim only.

Ben je bij T mobile en je vrouw ook dan krijg je ook nog 2,50 korting op je sim. Volgens mij voor een ongeveer 1 tientje Euro per maand is ze blij.

https://www.vergelijk.nl/mobiele_telefoon/huawei/
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Manamana.

Inderaad. Die Huawei P8 lite had ik er ook al uitgepikt. Ziet er goed genoeg uit en met het feit dat jij er al ervaring mee hebt doet dat me goed.
Nu hebben we niet dezelfde vrouw maar ik denk dat die van mij er best tevreden mee zal zijn. Ik wil alleen het toestel wel zonder abbo kopen want ze zit nog vast aan simpel. Dus nu maar is kijken waar de voordeligste te vinden is. Het liefst een winkel opdat ik met problemen er makkelijk mee terug kan. Heb je nog suggesties? Dan houd ik me aanbevolen.
Nog 1 vraagje. Het feit dat android 5.0 er op staat. Gaat dat nog problemen opleveren?
Groeten, Dump.
 
Hoi Dump, Oh oke, ik heb inmiddels op mijn eigen Huawei P8 android-versie 6.0. Dat zal een kwestie van updaten zijn.

https://www.droidapp.nl/nieuws/huawei-p8-android-6-0-marshmallow-emui-4-0-update-verspreid/

hier zit de lite ergens tussen, uitrol verwacht

https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-6-0-update-overzicht/

je kunt ook nog straks downloaden de HI SUITE versie. USB in de computer en een kind kan de was doen. Download alleen van officiele sites, maar dat weet je.

http://consumer.huawei.com/minisite/HiSuite_en/index.html
 
Laatst bewerkt:
Prima toestellen van Huawei, kan je gerust kopen en de update naar 6.0 komt vanzelf wel alhoewel 5.0 ook geen problemen oplevert hoor.

Mooi vind ik ze niet, dan kan je beter de ASUS nemen.
 
Hoi Terrarabo.

Over welke Asus heb je het dan (ik vermoed de Asus Zenfone Go). Maar wie heeft de betere betere specs?

Verder ben ik blij met de goede berichten t.a.v. die Huawei. Een tevreden vrouw is me heel wat waard.

Groeten, Dump.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels de specs vergeleken.

Wat me opvalt is dat de Asus wel de nieuwste android versie al heeft (6.0) en van febr. 2017 is. Dus een mogelijke verdere opwaardering (7.0) zal er ook nog wel inzitten. Verder ontlopen de beide toestellen elkaar eigenlijk helemaal niets.

De Asus is nog zelfs ietsje goedkoper.

Een belangrijk punt zou de batterij kunnen zijn. Bij de Asus verwisselbaar en bij de Huawei niet! Dit kan belangrijk zijn als je het zelf moet gaan doen, indien nodig! Ondanks dat de Asus een iets zwaardere batterij heeft is het maar de vraag of die dan langer mee gaat.

Kan iemand iets zeggen over de processors en de beeldschermen bij daglicht?

Groeten, Dump.
 
Hoi, Manamana.

Ik heb totaal geen sjoege van specs. van processors.
Het zegt me niets. Jou misschien wel?

Bedankt tot zover.

Gr. Dump.
 
Voorlopig vind het vrouwtje de telefoon te groot en wil er eigenlijk nog niet aan.
En toen ze zag hoe de batterij eventueel verwisseld moest worden was ze er al haast klaar mee.
Wat een operatie is dat. (eerlijk gezegd moet ik dat laatste wel toegeven)
Als de plaatselijke winkel de batterij vernieuwd gaat dat, inclusief batterij, ongeveer 40€ kosten
Ik ga haar maar overtuigen door te pakken.
Wat een gedoe. Hahaha.

Gr. Dump.
 
Laatst bewerkt:
Haha. De schat is onderweg naar de winkel voor de Huawei p8 lite.
Bedankt voor de hulp en ik kan nu dus dit topic sluiten.

Groeten, Dump.
 
Ik weet bijna zeker dat dat schatje van jou er geen spijt van zal krijgen. Graag gedaan dump. Groet van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan