Macro's uitgeschakeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MEradus

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Berichten
287
Goedemorgen,

Ik zit met een irritant probleempje op mijn werk.

Mijn collega's en ik maken best wel veel gebruik van macro's. (Die ik met veel hulp van deze site heb kunnen maken!). Om het nog makkelijker te maken heb ik knoppen aangemaakt in het lint.
Dit heeft eigenlijk altijd gewerkt. Tot voor kort. Nu zijn we overgegaan naar een nieuwe server en sindsdien zijn er problemen. Als ik nu op een knop druk krijg ik de melding: "De macro 'C:\Users\.....\enz. Kan niet worden uitgevoerd. De macro is wellicht niet beschikbaar in dit werkblad of alle macro's zijn mogelijk uitgeschakeld." Als ik vervolgens via de tab 'ontwikkelaars' naar 'Macro's' ga en de macro die ik wil gebruiken opzoek en uitvoer, werkt het gewoon. Vervolgens heb ik alle knoppen opnieuw ingesteld. Dan werken ze een aantal dagen en vervolgens begint het weer van voren af aan. Onze IT afdeling weet niet wat ze er mee aan moeten helaas.

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Kijk eens bij Bestand -> Opties -> Vertrouwenscentrum -> Instellingen voor Vertrouwenscentrum bij Instellingen voor Macro's.
 
Deze instellingen heb ik vanmorgen goed gezet. Helaas nog niet het gewenste resultaat.
Ik heb alleen nog niet opnieuw opgestart, zou dat moeten? Heb ik eigenlijk nog niet bij stil gestaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan