Kan Malwarebytes niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
220
Dit programma kan ik niet verwijderen!

Als ik dit via programma verwijderen probeer krijg ik deze melding:

Bestand:\C:\ProgramFiles\Malwarebytes\AntiMalware\unins000.dat kon niet worden geopend.
kan het verwijderen niet voltooien
Fout 5: Toegang geweigerd

Iedere keer als ik de pc opstart zie ik deze melding:

unable to start
unable to connect the service

Ik heb via regedit alles van malwarebytes verwijderd, maar niets helpt.......deze melding blijf ik zien.

Wilde Windows er opnieuw opzetten om van deze ellende af te zijn, maar krijg na herstart: kan niet worden uitgevoerd wegens een fout in het systeem????

Wie weet raad?
 
Laatst bewerkt:
mailwarebytes opnieuw installeren en daarna op de juiste manier verwijderen.
 
Dank voor je reactie Puppie,

Dat is het eerste wat ik geprobeerd heb te doen, maar ik kan het zelfs niet opnieuw installeren!!
Krijg dan de melding dat ik geen administrator rechten heb (deze melding kreeg ik de eerste keer bij het installeren niet!!!)terwijl ik de enige ben die deze computer bedient......en zelfs dat is niet aan te passen..
Alles blijft "grijs" .
Het lijkt wel een "besmet" van het net geplukt progje.
Heb het ondertussen gedelete maar de geïnstalleerde versie is niet te verwijderen en de meldingen ook niet.
 
Laatst bewerkt:
en ccleaner helpt ook niet?
 
was het maar waar.......
Maar die verwijderd geen programma's.
Ik wil het weg hebben.:mad:
 
register herstellen in ccleaner...
en een systeemherstel van windows naar een eerder punt?
 
Dank!!!
Allemaal heel erg bedankt.
Ik ga alle raadgevingen morgen uitproberen......Krijg helaas over 5 minuten bezoek en dat zal laat worden.....
Is het zinnig om reimage te kopen voor een jaar? Maar verwijderd dat progje ook die vervelende malwarebytes?
Of, als het probleem met bovenstaande raadgevingen opgelost kan worden, een format?
Groetjes, morgen laat ik weten of ik eruit kan komen.....
 
Die reimage zou ik niet doen, deze wordt vaak aangeboden op dubieuze websites. Ik hou niet van die tools. (persoonlijke mening)
 
Dan heb je ook nog Revo Uninstaller. Deze gebruik ik standaard.
Succes er mee.
 
Hoi,
Krijg dan de melding dat ik geen administrator rechten heb (deze melding kreeg ik de eerste keer bij het installeren niet!!!)terwijl ik de enige ben die deze computer bedient......en zelfs dat is niet aan te passen..
Het feit dat je de enige gebruiker bent zegt verder niets over administratorrechten, hier is meer aan de hand, je adminrechten ben je al kwijt zo te lezen.
Ik ga je vraag verplaatsen naar de (Anti) Virussectie, naar mijn mening ben je besmet met een serieus virus, trojan of wat dan ook.
Verplaatst!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Het feit dat je de enige gebruiker bent zegt verder niets over administratorrechten, hier is meer aan de hand, je adminrechten ben je al kwijt zo te lezen.
Ik ga je vraag verplaatsen naar de (Anti) Virussectie, naar mijn mening ben je besmet met een serieus virus, trojan of wat dan ook.
Verplaatst!

hij staat bijna een uur te draaien op virussen. tot nu toe nog niets gevonden, maar het zal nog even duren. zal iets laten horen
 
Als je hem laat lopen van je besmette schijf kon hij wel eens niets vinden.
Maak een bootcd / stick OP EEN ANDERE COMPUTER en boot daarmee en laat dan de virussen zoeken. bv met Avira boot cd
 
geen virussen gevonden, wel 200 (!) spyware
Hoi,

Het feit dat je de enige gebruiker bent zegt verder niets over administratorrechten, hier is meer aan de hand, je adminrechten ben je al kwijt zo te lezen.
Ik ga je vraag verplaatsen naar de (Anti) Virussectie, naar mijn mening ben je besmet met een serieus virus, trojan of wat dan ook.
Verplaatst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan