Facebook instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WHartenheer

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2015
Berichten
68
Ik bezef dat ik helemaal op een fout gedeelte zit, maar kan nergens anders een antwoord vinden

Wie heeft er enigszins verstaand van Facebook?
Ik heb een pagina deijmudennaar en wil dat men niet via Facebook kan reageren. dit kunnen ze via de site doen.

Ik heb gezocht hoe je dit uit moet zetten, maar de antwoorden zijn al eeuwen oud en Facebook veranderd nog wel eens wat aan zijn instellingen. Hierdoor kan ik het niet vinden.
Wie weet hoe je dit op een pagina kan uitzetten? {Niet op een privépagina}

Ik zou je er heel dankbaar voor zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij kan je alleen instellen dat men geen berichten op je pagina kan zetten, maar wel kan reageren op iets wat je zelf hebt geplaatst.

Kijk hiervoor bij de instellingen; die vind je terug bij het vraagteken en dan dat driehoekje aanklikken. Klik dan op Instellingen en ga vervolgens naar Privacy.
 
... (drie puntjes) naast meldingen:
Machtigingen voor plaatsingen > Alleen beheerders kunnen berichten in de groep plaatsen

Na plaatsing van een nieuw bericht:
Rechtsboven in bericht: Instellingen > Reacties uitschakelen

Gr, Rob
 
Sorry maar zie die drie puntjes niet.

En dit zie ik bij de instellingen

 
Puntjes.JPG

Op je eigen FB pagina

Oeps... Nu zit ik fout. Sorry.

Wat ik laat zien werkt alleen wanneer je een (besloten) groepspagina aanmaakt.
Werkt niet bij een privé-pagina.

Gr, Rob
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij een gewone pagina kan je daar alleen instellingen doen, en daar staat helaas niet de optie bij die ik zoek


 
Hoi,
Volgens mij kun je "deijmuidennaar" gewoon blokkeren als je dat bedoelt.
Maar ik zie nu dat het om een website (http://www.deijmuidennaar.nl/) gaat, je vraag is een beetje verwarrend.
Je hebt in eerste instantie de verkeerde link geplaatst, dat zet iedereen op het verkeerde been.
Volgens mij moet je dat via je website (webmaster) regelen door verwijzingen/links naar Facebook weg te halen neem ik aan, dit is volgens mij de enige juiste optie.
Ook een optie, de naam van je facebookaccount veranderen zodat er geen link naar wordt gelegd.
Als een website dezelfde naam heeft als een facebookaccount krijg je dit soort (ongewenste) verwarring.
 
Laatst bewerkt:
De vraag gaat toch duidelijk over de instellen van een Facebook pagina, lijkt me toch niet zo verwarrend.
De wordt gevoed door mijn website.
Weet niet waar je leest dat het over mijn website gaat? Ik vraag duidelijk iets over de instelling van Facebook
De afbeeldingen zijn toch duidelijk van een facebook pagina, dus waar je deze conlusie vandaan haald is mij een raadsel

Wat is daar verwarrend aan?

Het enige wat ik vraag is, hoe kan ik zorgen dat ze op FACEBOOK geen feedback kunnen geven
 
De https://www.facebook.com/deijmuidennaar/ is dat een community?
Dan is wat ik al schreef de oplossing.
Iets anders dan dat kan ik niet verzinnen.

Bornetto gaf een tip voor een groepspagina, maar dat heb je niet. Dus wat jij wilt kan niet of je moet hem op verborgen zetten, zodat niemand de pagina ziet behalve jezelf. Maar ja, dat is ook de bedoeling niet.
 
De https://www.facebook.com/deijmuidennaar/ is dat een community?
Dan is wat ik al schreef de oplossing.
Iets anders dan dat kan ik niet verzinnen.

Bornetto gaf een tip voor een groepspagina, maar dat heb je niet. Dus wat jij wilt kan niet of je moet hem op verborgen zetten, zodat niemand de pagina ziet behalve jezelf. Maar ja, dat is ook de bedoeling niet.

Bedankt voor uw reactie.

Die instellingen werken wel voor een groep.
In een Facebook pagina kan ik deze instelling niet vinden
 
Nee, dan kan het dus gewoon niet, is dan mijn conclusie.
 
Ik heb nog wel een tip:
wanneer men een privébericht stuurt naar die pagina, dan kan je een automatisch antwoord bericht laten zien, met daarin bijv. dat je niet op FB zit maar dat men via het e-mailadres van je website kunnen reageren/vragen stellen.

Ik heb dat gedaan met onze hengelsportvereniging Naarden-Bussum pagina en mijn eigen bedrijfspagina. Als men mij dan een pb stuurt, krijgen ze te lezen dat men hun vraag beter via de mail kan versturen, want dat krijgen ze sneller antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan