Firefox, Sync Bladwijzers etc. importeren van PC 1 naar PC 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
hier https://support.mozilla.org/t5/Sync...synchroniseren-gegevens-in-Firefox/ta-p/24446 laat firefox zien dat je blijkbaar via Sync een account kunt aanmaken en gegevens kunt synchroniseren. Wat ik wil is de gegevens van de oude pc 1 overbrengen naar pc2. Liefst de oude bladwijzers etc. van pc 1 importeren zonder dat de nieuwe bladwijzers in pc 2 worden overschreven. Wat ik echter nergens vindt is hoe ik pc 1 en pc 2 met elkaar kan verbinden zodat sync de gegevens van pc 1 ziet/herkent en deze importeert.

Of zie ik iets over het hoofd?

Sunc moet natuurlijk Sync zijn maar dat kan ik in de aanhef niet aanpassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de add-on xmarks installeert op beide machines dan worden de bookmarks eenvoudig gesynchroniseerd.
Ik heb toen der tijd sync en xmarks met elkaar vergeleken en voor xmarks gekozen.
Helaas weet ik niet meer waarom ik dat toen besloten heb. Te lang geleden. Zeker is dat ik nog steeds zéér tevreden ben over de werking van xmarks
 
sorry wat is/zijn Xmarks? En waar vind ik die?

En hoe heb je dan beide machines met elkaar verbonden? Kabel, USB?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar extra in de menubalk, dan kun je voor Add-ons kiezen.
Daarna kies je voor extensies.
Rechts boven vul je in het zoekvak "alle add-ons doorzoeken" xmarks in.

Dat doe je op alle computers die je wilt beheren en maakt het zelfde account in xmarks.
De rest is zo logisch dat ik denk dat ik dat niet hoef uit te leggen. Dat volgt van zelf.
 
Laatst bewerkt:
Firefox sync werkt via het www en niet via een rechtstreekse verbinding.
 
met dank aan de tipgevers, het is gelukt.



grtzzzzzzzzzz..................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan