Sommige films bestanden spelen niet af in media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
325
sinds kort krijg ik een foutmelding van media player onder windows 10 bij afspelen van media bestanden, vooral bij flv bestanden, maar ook soms bij mp4. Is geen logica in te ontdekken.
Heb de nieuwste evrsie van k-lite codec standaard geinstalleerd.
 
Thx voor snelle reactie. Ik heb ook vlc player maar wat ik daarin mis is het vooruitspelen in een video fragment met de cursor. Dat werkt wel in media player in media player classic werkt dit ook niet. Als ik dit werkend krijg vind ik het prima. Is daar een optie voor?
 
IK weet niet wat je bedoelt maar terug- en vooruit spoelen kan gewoon met de voortgangsbalk.
VLC.jpg
 
Helemaal goed, kan knoppen op toetsenbord customizen! Doei media player. Bedankt edmoor voor de hulp! Top!
 
Ik heb je dus geholpen aan iets dat je al had :p
Maar graag gedaan :)
 
toch niet opgelost, kreeg ineens ook crashed van explorer in bepaalde film mappen bij detail view. miniatuurweergaven werkt wel.
Heb een imgae van windows teruggezet van half jaar geleden, probleem opgelost, en ook flv bestanden worden weer afgespeeld in media player.

Verklaring voor deze combinatie van problemen? Misschien iets met de media bibliotheek in windows 10/media player?
 
Dat heeft niets met de VLC of Windows Media Player te maken. Geen idee wat wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan