DVD speler niet herkend, geen geel uitroepteken, werkte niet oplossing BIOS geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Mijn DVD speler werd niet meer herkend, geen teken in hardware, geen geel uitroepteken, niets meer. Werkte ook niet. Van alles geprobeerd, herstelpunt, etc. etc. Losgekoppeld en opnieuw opgestart, geen resultaat. Toen maar in het BIOS gekeken en daar stond hij wel. Opnieuw opgestart en plotseling staat hij er werer en werkt weer.

Geen idee hoe dit kan, maar (voorlopig)werkt het voor mij.
 
helaas... vanmorgen opgestart, dvd speler wordt weer niet gezien. iemand nog een idee of suggestie?
 
Ding is gewoon verrot dus enkeltje kliko geven..voor € 15 ben je van alle ergernis af :D
 
kreeg een ingeving, nieuwe signaalkabel aan de dvd aangesloten en ik heb hem nu een keer of vijf zes opgestart en telkens wordt de speler netjes herkend. mogelijk heeft het hieraan gelegen.
 
heb de vorige dvd speler waarvan ik dacht dat ie defect was weer ingebouwd en ziedaar: het speelt als nieuw. Oorzaak was dus een slechte signaalkabel. En de moraal van het verhaal? Niet meteen iets weggooien. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan