HELP launchpage.org verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack05

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
19
HELP launchpage.org verwijderen??

Ik gebruik Win10 en Edge, Chrome en IE. Nu heb ik het vervelende launchpage.org in mijn browsers zitten. Geprobeerd om het te verwijderen maar helaas niets mocht baten.
Gebruikte programma's: HitManPro, Malewarebytes, SuperAntiSpyware, Avira, Windows Defender.
Na iedere scan met een programma de browser opnieuw ingesteld maar helaas niets helpt.
Weet iemand een gratis verwijder tool voor dit probleem.
 
Ik heb hetzelfde probleem, mijn malwarebytes, adwcleaner en zemana zien het virus wel, verwijderen het ook maar na het opnieuw opstarten van de pc is het virus er weer. Steeds als ik ergens op klik in de browser word ik doorgestuurd naar een site die vervolgens geblocked wordt door malewarebytes.
 
Ok. Ik heb kennelijk Zemana gemist in jouw post.
 
scanning-launchpage-.png Ik denk dat je zou willen deze tool te proberen, maar het is niet gratis. Zal een andere verwijdering gids zijn nuttig? Denk na over wat verdacht programma dat u onlangs hebt gedownload.
 
Je spamhunter site is geblokt. :cool:

58d38d198fcec-bad.png
 
Niet echt handig om SpyHunter te adviseren, dat is op zichzelf al een bagger programma met de nodige ellende!
 
Manchmal können Adware von anderen unerwünschten Programmen die Verknüpfung Ihres Browsers ändern. Du solltest dich besser an die Verknüpfung deines Browsers anschauen.
Wenn Ihre Chrome-Verknüpfung betroffen ist, hat die zweite Lösung in diesem Artikel erwähnt, wie man es beheben kann. Natürlich ignoriere ich die Downloads auf dieser Seite.

Gehen Sie zu Google Chrome-Verknüpfung, indem Sie mit der rechten Maustaste auf das Symbol klicken und Eigenschaften auswählen. Löschen Sie das zusätzliche Argument am Ende des Zielbereichs.

Das kann der Trick machen.

Denken Sie auch daran, Ihre Hosts-Datei zu überprüfen und stellen Sie sicher, dass nichts Verdächtiges dort hinzugefügt wird. Wenn die Malware nicht entfernt werden kann, versuchen Sie einige kostenlose Anti-Malware-Programme wie Malwarebytes und AdwCleaner.

Ich hoffe das hilft.
 
Hier is ook nog informatie te vinden.
 
Launchapge.org

Wie entferne ich Launchpage von der Starterseite. Alle bisher gelesenen Anleitungen funktionieren nicht bei mir. Muss ich entfernen müssen litil.com, teeion.com und zhinku.info? Ich fand das hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan