• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren over meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagteken2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2017
Berichten
1
Goedenavond,

Ik gebruik 1 tabblad als insert tabblad. Ik kopieer meerdere regels in dit insert tabblad.
Daarnaast draai ik meerdere tabbladen die allemaal verwijzen naar het insert tabblad. (De originele data verspreid zich dus 1 op 1 over de andere tabbladen.)
Op ieder tabblad laat ik verschillende filters draaien. Deze uitkomsten verzamel ik weer op een vergelijkings tabblad om alles te bekijken.
Maar iedere keer dat ik nieuwe data aanlever in mijn insert tabblad moet ik alle tabbladen 1 voor 1 selecteren en het filter opnieuw toepassen.

Nu zou ik graag willen dat als ik nieuwe data aandraag, dit verspreid wordt over alle andere tabbladen en daar automatisch gefilterd wordt.
En eigenlijk meteen zodra ik mijn selectie in cel A1 copy / paste.

Zou iemand mij verder kunnen helpen? Ik heb al meerdere sites bezocht, maar mijn kennis over VBA laat te wensen over.
Zou iemand mij het antwoord dan ook uit kunnen leggen, zodat ik begrijp wat er bedoeld wordt.

Alvast bedankt.
 
Niemand hier heeft een kristallen bol om even in te kijken hoe je sheet eruit ziet.

Tip: plaats een voorbeeldbestand.
 
Als je veel draait, maak dan gebruik van een tabel. En jawel een draaitabel. Los van de kristallen bol sluit ik mij bij AlexCEL aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan