Jaggering Mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvanTilburg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2017
Berichten
3
Beste leden,

Ik heb onlangs ter uitbreiding een Venz v10 gekocht, voor het afspelen van onder andere .x264 en Bluray films. Voorheen plaatste ik films op een usb (voornamelijk .mkv bestanden) waarna ik deze op een Samsung ue40ku6000 afspeelde. Dit gaat altijd haarscherp en perfect soepel. Speel ik dezelfde films af via de mediaspeler, via het programma Kodi, dan krijg ik last van jaggering. Om de zoveel frames slaat hij er 1 over.. de tv draait standaard op 50hz. De mediaspeler kan ik instellen op 24, 25, 50 en 60. Op alle instellingen blijven deze problemen zich voordoen. De films worden in beide situaties, zowel direct op de tv of via de mediaspeler afgespeeld via dezelfde USB-stick. Bij de tests zijn er 3 films, alle 3 .mkv's met een grootte van tussen de 8 en 32GB. Heeft iemand ideeën waarmee ik de juggering kan stoppen?

Alvast bedankt
 
ik heb een gelijkaardig probleem. 4K's streamen van netwerkschijf naar samsung tv heeft geen problemen, diezelfde 4K via de venz mediaplayer heeft af en toe een schokkend effect. Soms gebeurt het zelfs dat de mediaplayer aangeeft dat de " source speed to low" is.
Welke instellingen hebben dit voor u verholpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan