Toetsen laptop werken niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikneem

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2014
Berichten
6
Hallo,
De toetsen rondom de letter k werken niet meer. Het vreemde is dat als ik de blauwe Fn toets ingedrukt houd ze het wel weer doen. Wat zou dit kunnen zijn.
 
Druk eens op de NumLock toets.
 
Bedankt edmoor. Had ik al geprobeerd maar dan verschijnen er de bijbehorende cijfers. Weer numlock dan niets.
 
Dat had ik wel verwacht, maar toch, niet geschoten is altijd mis.
Misschien dat je in de BIOS kan instellen welke toetsen al dan niet met Fn toets moeten worden gebruikt.
 
Hallo

"Wat zou dit kunnen zijn."

Een gok wagende met de summier geleverde info ---> software fout ...

Of

Defekte hardware "keyboard" , door vochtinsijpeling .... (ook keyboardconnector motherboard , met bijhorende flex controleren ) ...


Gelukkiglijk word nu wel eens de gebruikte hardware , alsook de ouderdom vermeld ... :eek:

Om het nog eenvoudiger te maken ... , werd tevens het gebruikte o.s. vermeld...:eek:


Probeer eens of betrokken toetsen nog wel korrekt werken in de b.i.o.s. van dit toestel.

Indien --> ja <--- ... zo goed als zeker een softwarematige fout ... , die je kunt oplossen met een eerder gemaakte recovery terug te zetten , of herstelpunt , of in extremis opnieuw installeren.

Peter
 
Bedankt Peter voor je reactie. Ik heb twee maal geprobeerd het systeem te herstellen naar een vorig herstelpunt maar dit werd afgekeurd. toen maar het systeem hersteld met behulp van een systeemkopie. Dit heeft gewerkt. Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan