Google play installeren op Samsung galxy mini mobieltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
149
Besturingssysteem
windows 10 pro
hallo,

Op mijn mobieltje ontbreekt de app Google playstore voor android. Ik wil bepaalde app's installeren die alleen daar te vinden zijn.

Er staat de app market op maar daar kom ik niet verder mee.

Ook via Google lukt het niet.

Hoe kan ik google playstore installeren??
 
market was volgens mij de voorganger van google playstore. Mijn vermoeden is dat je een vrij oud toestel hebt. Playstore gaat daar dan niet meer mee werken.
 
market was volgens mij de voorganger van google playstore. Mijn vermoeden is dat je een vrij oud toestel hebt. Playstore gaat daar dan niet meer mee werken.

Klopt, mijn toestel is 4 jaar oud en heeft android 2.2.1 versie, met market. Ik kan die niet updaten naar bv 4.4 kit kat. Dus ik kan ook google playstore niet toevoegen.

Het stopt hier dus mee.

Dank voor de reacties.
 
Heb je nog een redelijk toestel, altijd zuinig geweest en het kan nu al niet meer. :eek::evil:
 
Je wordt een soort gedwongen een nieuw toestel te kopen hè op zo'n manier.
 
Dit is mijn tweede ervaring met Samsung. Mijn home cinema systeem krijgt ook geen aanvullingen meer bijvoorbeeld voor "uitzending gemist"enz.enz. treurig.

Dus geen Samsung meer voor mij. Of anderen beter zijn ??????

Je wordt een soort gedwongen een nieuw toestel te kopen hè op zo'n manier.
 
Dit is mijn tweede ervaring met Samsung. Mijn home cinema systeem krijgt ook geen aanvullingen meer bijvoorbeeld voor "uitzending gemist"enz.enz. treurig.

Dus geen Samsung meer voor mij. Of anderen beter zijn ??????

Dit zal je met elk apparaat gaan meemaken. Ook mijn Philips TV krijgt geen updates meer voor de verschillende apps.
Maar volgens mij heeft dat niet zo zeer met de tv of de home cinema set te maken. Meer met de makers van de betreffende apps. Kan me voorstellen dat die niet voor elk besturingssysteem apps blijven maken.....
Het word duidelijk tijd dat die apparaten ook met een meer standaard besturingssysteem komen Dus niet meer elk merk zijn eigen besturingssyteem.

enne is android 2.2.1 niet veel ouder dan 4 jaar?

*edit* yep android 2.2.1 is van januari 2011...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan