PDF in Dropbox via iPad op volledig scherm bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Berichten
276
Weet iemand hoe ik een pdf, via dropbox, op de ipad in een volledig scherm kan bekijken?
Ik heb aan de linkerkant steeds een bestandenlijst open staan waardoor de pdf maar op een half scherm getoond word. Soms, na veel willekeurig tikken op het scherm, lukt het plots wel om het volledig scherm te krijgen met de pdf.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

Mvg, Johny
 
Hallo Johnny. Het ligt niet aan dropbox


• Open Instellingen op je iPhone, iPad of iPod Touch
• Navigeer naar ‘Algemeen’
• Open hier de optie ‘Toegankelijkheid’
• Selecteer in de lijst ‘Zoomen’

probeer ook de andere opties met zoomen. zoomgebied, en/of zoomfilter. Het is even stoeien

Of probeer drie vingers te zetten op het scherm en dan intrekken uittrekken, een beetje trommelen. Het is even oefenen.

https://www.youtube.com/watch?v=irKt9ZP5AFw

Er staan nog veel meer filmpjes op, teveel voor mij om te kijken. Ik hoop je op het goede spoor gebracht te hebben. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Manamana,

het is eigenlijk niet de functie van het vergrootglas dat ik wil hoor.
Het is gewoon de pdf op ware grootte op het volledig scherm van de iPad krijgen.
En soms, na meermaals op het scherm te tikken en zo, lukt dit ook wel.
Maar er moet een éénvoudige oplossing hiervoor zijn. ik ben zeker dat ik iets over het hoofd zie, maar wat?

Toch bedankt, ook voor de link van de filmpjes!

mvg, Johny
 
opgelost

ondertussen is mijn probleem opgelost.
Door slechts 1 keer op de pdf (inde dropbox app) te tikken, opent de pdf zich over het ganse scherm.
Zo éénvoudig .... pfff.

Bedankt;

Johny
 
Oke netjes, ik zei toch even stoeien of trommelen. Maar top opgelost. :thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan